Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract prestari servicii pentru ?Sistem integrat de operare si management al informatiei medicale cu posibilitatea accesarii securizate a datelor individuale prin conexiune broadband in Spitalul de Urgenta Bucuresti?


Anunt de participare numarul 112704/09.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala:  Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014461, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021-599.22.83, Email:  [email protected], Fax:  021-599.22.82, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestari servicii pentru ?Sistem integrat de operare si management al informatiei medicale cu posibilitatea accesarii securizate a datelor individuale prin conexiune broadband in Spitalul de Urgenta Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract prestari servicii pentru ?Sistem integrat de operare si management al informatiei medicale cu posibilitatea accesarii securizate a datelor individuale prin conexiune broadband in Spitalul de Urgenta Bucuresti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72211000-7-Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
72227000-2-Servicii de consultanta privind integrarea software (Rev.2)
72228000-9-Servicii de consultanta privind integrarea hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 066, 986.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 20.000 Lei, valabila 90 zile de la data deschiderii ofertelor.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, Buget de stat, Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati, subcontractanti, orice persoana fizica sau juridica romana/straina autorizata sa desfasoare activitate comerciala.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor din documentatia de atribuire: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Prezentarea urmatoarelor documente : Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale - in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul consolidat - in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei.
Daca este cazul : completarea formularului din documentatia de atribuire : Declaratie privind
incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 8.000.000 lei la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv (2007, 2008, 2009).
Completarea formularului din documentatia de atribuire: Fisa de informatii generale.Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil) pe anii 2009, 2008 si 2007, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus).
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea urmatoarelor formulare din documentatia de atribuire : Declaratie privind lista principalelor proiecte similare executate in ultimii 3 ani, Fise de informatii privind experienta similara ; Prezentarea urmatoarelor documente : Recomandari/documente constatatoare;
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 3 contracte similare;Certificat privind drepturile de autor asupra programului ofertat eliberat de Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor sau echivalent, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor. Avizul de utilizare emis de CNAS prin Comisia de Avizare a produselor informatice compatibile cu sistemul CNAS, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila ; Avizul emis de Ministerul Sanatatii prin care se confirma ca produsul informatic respecta cerintele de standardizare si codificare recomandate de Centrul de Statistica Medicala si Documentare Medicala, copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Completarea formularului din documentatia de atribuire : Lista cu personalul de specialitate implicat in indeplinirea contractuluisi anexa la aceasta;prezentarea CV-urilor echipei de implementare, la care se vor atasa : copii dupa diplome, certificate, recomandari in copie semnata si stampilata conform cu originalul si traducerea in limba romana daca este cazul.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de expert se va completa in forma autentica si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate si exclusivitate. Prezentarea Autorizatiei de comercializare ; prezentarea certificatelor : ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, ISO 27001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului, copie legalizata; Completarea formularului Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2011 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
sursa de finantare: Fonduri comunitare (Programul Operational Sectorial ? Cresterea Competitivitatii Economice ? Axa III ? Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele public si privat ? Domeniul Major de Interventie 2 ? Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice ? Operatiunea 3.2.4. Sustinerea implementarii de solutii de e-sanatate si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar), Buget de stat, Bugetul propriu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014461, Romania, Tel. 021-599.22.83, Email:  [email protected], Fax:  021-599.22.82, Adresa internet (URL):  www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2010 19:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer