Licitatie Publica - CONTRACT PRESTARI SERVICII PT. FAZELE DE PROIECTARE-PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PT. OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR "RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE
Anunt de participare numarul 70545/06.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA CAMPIA TRANSILVANIEI
Adresa postala: loc. Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Cluj, Localitatea: Cojocna, Cod postal: 407240, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA BERESCHI, Tel.0264234058, Email: [email protected], Fax: 0264234058
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT PRESTARI SERVICII PT. FAZELE DE PROIECTARE-PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PT. OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR "RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN LOC. SANTIOANA, TAGA, SUCUTARD, GEACA SI LACU, JUD. CLUJ"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: in loc. Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT PRESTARI SERVICII PT. FAZELE DE PROIECTARE-PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PT. OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR "RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN LOC. SANTIOANA, TAGA, SUCUTARD, GEACA SI LACU, JUD. CLUJ"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conducte de alimentare cu apa 47, 1 km
Conducta de canalizare 32, 6 km
Valoarea estimata fara TVA: 436, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna o garantie de participare la licitatie in valoare de 8000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident); certif. DGFPCFS (bugetul de stat)- certif. de taxe si impozite locale (bugetul local).
certif. constatator emis de ORC in termen de valabilitate, autorizatii de functionare/altele echivalente pt. PFA, persoane juridice/fizice straine; Cerinta obligatorie:
-documente care dovedesc o forma de inregistrare ca pers. juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul isi are resedinta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organe competente;
informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, recomandari si contracte din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2009 11:00
Locul: A.D.I.C.T.loc. Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PROGRAMUL NATIONAL PT. DEZVOLTARE RURALA 2007-2013.FONDUL EUROPEAN AGRICOL PT. DEZVOLTARE RURALA (FEADR) MASURA 322 RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, loc. Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrm.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA CAMPIA TRANSILVANIEI, JUD. CLUJ
Adresa postala: loc. Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Clujpers. de contact d-l Marza Romulus, Localitatea: Cojocna, Cod postal: 407240, Romania, Tel.0264234058, Fax: 0264234058
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 12:06