Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract privind achizitionarea serviciului de dezvoltare a aplicatiei informatice, pe module , pentru sistemul de management al documentelor, instalarea si testarea acesteia, instruirea angajatilor in vederea utilizarii acestui sistem de management al d


Anunt de participare numarul 119687/15.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL PRAHOVA
Adresa postala:  INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL PRAHOVA, B-DUL REPUBLICII NR.2-4, PLOIESTI, PRAHOVA, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  B-DUL REPUBLICII NR.2-4, PLOIESTI, PRAHOVA, Tel. 0244/514.015, In atentia:  Elena Ozana Georgescu, Iuliana Birsan, Email:  [email protected], Fax:  0244/546.067, Adresa internet (URL):  http: //prefecturaprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract privind achizitionareaserviciului de dezvoltare a aplicatiei informatice, pe module , pentru sistemul de management al documentelor, instalarea si testarea acesteia, instruirea angajatilor in vederea utilizarii acestui sistem de management al documentelor, precum si achizitia de bunuri ( echipamente IT , soft-uri si soft-uri specializate) necesare proiectului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Institutiei Prefectului Judetul Prahova - Bdul Republicii nr. 2-4, Ploiesti, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionareaserviciului de dezvoltare a aplicatiei informatice, pe module , pentru sistemul de management al documentelor, instalarea si testarea acesteia, instruirea angajatilor in vederea utilizarii acestui sistem de management al documentelor, precum si achizitia de bunuri ( echipamente IT , soft-uri si soft-uri specializate) necesare proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
32422000-7-Componente de retea (Rev.2)
38520000-6-Scanere (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de implementare a aplicatiei informatice - SISTEM INFORMATICPENTRU GESTIUNEA ELECTRONICA A DOCUMENTELOR SI REGISTRATURA ELECTRONICA LA INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL PRAHOVA - SIGEDOC, pe module (Registratura, Administrare, Petitii, Acces Informatii Publice, Audiente, Apostila, Legalitate acte, Achizitii publice, Juridic)SIECHIPAMENTE IT : -Server cu sistem de operare si licente aferente ? 2 Buc
-Scannere A3 ? 3 Buc-Rack complet echipat ? 5 buc
-Imprimante coduri de bare-2 buc
-Licenta antivirus pentru servere (calup) ? 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 973, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.06.2011 pana la 08.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 10.000 lei sigarantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform contractului de finantare nr. 77/08.02.2010 incheiat cu A.M. pentru POD CA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Formularul 1; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 2; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale M.F.P., in termen de valabilitate; Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate; Cazier judiciar pentru administrator(i)asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator,
Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 3, Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta- Formularul 4, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".
Pentru operatorii economici nerezidenti se vor atasa documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare/apartenenta profesionala si ca desfasoara o activitate economica corespunzatoare obiectului procedurii inoriginal si traducere legalizata, certificata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele juridice romane vor prezenta copii ale situatiilor financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii :2009, 2008, 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducerea certificata in limba romana, documente relevante emise de autoritati competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Se va completa Formularul 5- Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) sa fie cel putin: 1.900.000 lei sau echivalentul sumei in euro la cursul mediu BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii si livrari de produse in ultimii 3 ani - Formularul 6 si 7, Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?Formularul 8, Personal ce va fi angajat in contract-Formularul 9, Curriculum Vitae-Formularul 10, Declaratie de exclusivitate si disponibilitate-Formular 11, Fisa/fisele privind experienta similara-Formularul 12, Lista cuprinzand unitatile de service prin care se vor asigura servicii de reparatii si intretinere in perioada de garantie a produselor, Cerinte privind echipa de implementare proiect de sistem informatic- minim 11 persoane calificate corespunzator, Certificat de atestare ISO 9001, Certificat de atestare ISO 27001, Certificat de atestare ISO 14001, Certificat de atestare ISO 18001, Formularul 13- Declaratia privind indeplinirea obligatiilor contractuale (daca este cazul), Declaratie privind asociatii si/sau subcontractantii- Formularul 14
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditia minima de calificare se considera prezentarea a unui sau maxim doua contracte ce au avut ca obiect implementarea unei sistem de gestiune documente cu valoare totala cumulata de minim 800.000 lei plus TVA, in care ofertantul sa faca dovada ca a implementat cel putin modulele prevazute in Caietul de sarcini la sectiunea Livrabile. Contractul/contractele trebuie sa fie insotite de cel putin o recomandare din partea altor beneficiari din administratia publica (pentru soft) care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse si sisteme de gestiune documente in perioada2007 ? pana in prezent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: conform grilei de punctaj tehnic
3.
Garantia sistemului software
10%
Descriere: termene de garantie acordate
4.
Termen livrare
10%
Descriere: durata livrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2011 13:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: membrii comisiei de evaluare, respectiv reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor, cu prezentarea documentelor de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European , POD CA Axa2: Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, DMI. 2.2: Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor , Operatiunea : Implementarea initiativelor de reducere a duratei de livrare a serviciilor publice
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DESOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala:  Strada Emil Zola nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244-522445, Email:  [email protected], Fax:  0244-522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL PRAHOVA -Compartiment Aplicarea Actelor Reparatorii, Contencios Administrativ, Controlul Legalitatii, Proces Electoral si Relatia cu Autoritatile Locale
Adresa postala:  B-DUL REPUBLICII NR. 2-4, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244-523102, Fax:  0244-546067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer