Licitatie Publica - Contract privind acordarea de credite in conditii avantajoase din bugetul asigurarilor pentru somaj
Anunt de participare numarul 9638/13.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Sf. Dumitru nr 3, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Vilag, Tel.3039843, Email: [email protected], Fax: 3039843
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract privind acordarea de credite in conditii avantajoase din bugetul asigurarilor pentru somaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Toate judetele tarii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Administrarea in conditiile Legii nr. 76/2002, a sumei de 45.000.000 lei, alocate din bugetul asigurarilor pentru somaj in anul 2007, in vederea acordarii de credite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii financiare de acordare de credite conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna excutie 10% din valoarea contractului, .Garantie pentru participare de 27.000 lei/8000 Euro, cu perioada de valabilitate de 48 zile de la deschiderea ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetuluiasigurarilor pentrusomaj2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cadrul juridic pentru incheierea contractului conform documentatiei de atribuire.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Imputernicire scrisadin partea conducerii institutiei pe care o reprezinta.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare din punct de vedere profesional.
Vor fi exclusi ofertantii care nu pot dovedi prin documentele precizate in documentatia de atribuire, ca nu se incadreaza in situatiile prezentate la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006.
Vor fi respinseofertele intarziate si cele care nu fac dovada constituirii garantiei pentru participare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa se incadrareze, in limitele prevazute de Normele BNR .a detina capacitatea financiara de a rambursa din surse proprii, fondul de creditare ANOFM, precum sidobanda cuvenita in cazul nerecuperarii lui.
declaratie privind nivelul profitului;declaratie privind fondurile proprii ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime privind capacitatea tehnica si profesionala:
-experienta de 3 ani .-baza de calculatoare, mijloace fixe, aparatura, soft, alte dotari;
-asigurarea personalului minim de specialitate;
-retea teritoriala care sa acopere in totalitate judetele tarii;
-proiectde adaptare a normelor proprii la prevederile Legii nr. 76 / 2002
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
48zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 11:00
Locul: La sediul central ANOFM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertele se deschid la sediul ANOFM, de catre comisia de evaluare in prezenta tuturor participantilor la licitatie.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Bucuresti, Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Cod postal: 010873, Telefon: (+4)021 310 46 41Adresa: Bucuresti, Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Cod postal: 010873, Telefon: (+4)021 310 46 41, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii economici pot face contestatie in conditiile OUG nr.34/2006, sau in justitie, in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004.Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data constatarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala Pentru Ocuparea Fortei de Munca, directia Juridica si Metodologie
Adresa postala: Strada Lipscani nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03077, Romania, Tel.3139086, Fax: 3139086
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2007 16:09