Licitatie Publica - Contract reabilitare ETH
Anunt de participare numarul 31483/07.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA NISTOR, Tel.0232/278680, int.1121, Email: [email protected], Fax: 0232/237627, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract reabilitare ETH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: imobilETH, B-dul D.mangeron nr.53, Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare imobil ETH (predomina lucrarile de inlocuire linoleum existent cu linoleum de trafic intens, modernizare 2 lifturi, zugraveli, tamplarie aluminiu)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45430000-0 - Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: lucrari de reabilitare imobil ETH - predomina lucrari reabilitare podele amfiteatre
Valoarea estimata fara TVA: 336, 135RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G.P. este de 8000 lei; GBE: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea si plata de la buget-cap."Alte cheltuieli de investitii" si venituri proprii daca este cazul
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul 12A Sect.IV;2.Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art.181 din Ord.34/2006, in conformitate cu Formularul 12B Sect.IV;3.Certificat de atestare fiscala;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;4. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;5.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau document echivalent, conform prevederilor de la alineatul III - Formularul 6 Sect.IV
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organe competente -Formularul 12F Sect.IV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor mentionate in documentatia de atribuire sau alte documente echivalente celor mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nominaliz.respons.tehn.cu exec.si prez.in copie a doc.de.atest.;Prez.unei decl.ref.la efectiv.mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conduc.in ult.3 ani Form 12I;Prez.unei decl.ref.la utilaj, inst., echipam.tehn.de care poate dispune op. ec.pt.indepl.lucr. Form.12H;Prez.de inf.priv.proport.in care contr.de lucr.urm. sa fie indepl.de catre subcontr.si specializ.acestora Form.12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima consta doar in prezentarea documentelor solicitate in documentatia de atribuire sau alte documente echivalente celor mentionate.vNominaliz.respons.tehn.cu exec.si prez.in copie a doc.de.atest.;Prez.unei decl.ref.la efectiv.mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conduc.in ult.3 ani Form 12I;Prez.unei decl.ref.la utilaj, inst., echipam.tehn.de care poate dispune op. ec.pt.indepl.lucr. Form.12H;Prez.de inf.priv.proport.in care contr.de lucr.urm. sa fie indepl.de catre subcontr.si specializ.acestora Form.12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19850/07.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 13:00
Locul: Universitatea Tehnica"Gheorghe Asachi"Iasi, Fac. Electrotehnica, Imobil ETH, sala consiliu etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.012/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia "Contencios administrativ"
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: -, Fax: 0232/260411, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"Iasi, oficiul juridic, persoana de contact jr.Mirela Troia
Adresa postala: Bd. D. Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683, Email: -, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 13:19