Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract RO FSCH 17.2 Asistenta tehnica pentru pregatirea conditiilor necesare implementarii ulterioare a sistemelor FADO SI APIS


Anunt de participare numarul 63545/11.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.021/ 326.55.55 int 219, In atentia: Flavius POPA, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: \cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract RO FSCH 17.2 Asistenta tehnica pentru pregatirea conditiilor necesare implementarii ulterioare a sistemelor FADO SI APIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul IGPF Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica in vederea pregatirii cadrului institutional si interinstitutional necesar realizarii conditiilor pregatitoare pentruimplementarea ulterioara a sistemelor FADO si APIS, ceea ce presupune:
- Identificarea conditiilor pregatitoare si propunerea de solutii de ordintehnic, financiar, procedural, normativ, operational si de dezvoltare a resurselor umane in vederea pregatirii cadrului institutional si interinstitutional pentru implementarea ulterioara a sistemelor FADO si APIS;
- Dezvoltarea competentelor tehnice necesare specialistilor IGPF in vederea adoptarii celor mai bune solutii / conditii de pregatire a implementarii sistemelor FADO si APIS, respectiv in domeniul schimbului de informatii si a combaterii fraudei in documente si vize, a gestionarii sistemelor si bazelor de date implicate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72246000-1 - Servicii de consultanta privind sistemele (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
(in conformitate cu Fisa de date, cap. 2.2. Descrierea Contractului)
Rezultatele asteptate de la Operatorul Economic :
R1. Studiu privind aspectele tehnice, financiare, procedurale, normative si operationale necesare pregatirii cadrului institutional si interinstitutional pentru implementarea ulterioara a sistemului APIS;R2.Resursele umane, tehnice, tehnologice, informationale, logistice, financiare etc optimizate, pentru a asigura conditiile necesare pentru implementarea ulterioara a sistemelor FADO si APIS;R3. Program de pregatire a specialistilor IT/C si de formare a formatorilorin conformitate cu cele mai bune practici europene, standarde si modalitati tehnice relative la sistemele FADO / APISin vederea imbunatatirii realizarii schimbului de informatii, a asigurarii securitatii informatiilor si combaterii fraudei in documente si vize, a utilizarii, administrarii si alimentarii cu date a sistemelor si bazelor de date ;
In cadrul proiectului vor fi derulate activitatile enumerate in caietul de sarcini, cap. 4.2. Activitati specifice
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.000 EURO; Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile Facilitatea Schengen RO FSCH 17 Asistenta tehnica pentru pregatirea conditiilor necesare implementarii ulterioare a sistemelor FADO SI APIS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierelegalizata, cu desemnarea liderului asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberatde Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Pentru detalii a se vedea documentatia de atribuire: fisa de date a achizitiei punctul 4.1 din Fisa de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).b) sa fie mai mare de: 100.000 euro Formular 7 - Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani pana la termenul limita pentru depunerea ofertei, cel putin un proiect de asistenta tehnica in domeniul consultantei IT/C, in beneficiul unei institutii de stat / agentie guvernamentala, in particular privind implementarea si gestionarea unor sisteme similare sistemelor FADO APIS, precum si furnizarea deprograme aferente de instruirea personalului)
NOTA: prin sisteme similare FADO APIS se intelege sisteme informaticecare gestioneaza informatii cu caracter personal si informatiiclasificate.
b) Standarde de asigurare a calitatii
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) participarea ofertantului la contract trebuie sa fie de minimum20.000 Euro.b) ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului.In cazul asocierii, se solicita doar liderului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
55%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 13:00
Locul: OPCP B-dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Facilitatea Schengen (Planul Indicativ Facilitatea Schengen pentru Romania 2007 2009) Fisa proiect RO FSCH 17 Contractul IGPF nr. 17.2 Asistenta tehnica pentru pregatirea conditiilor necesare implementarii ulterioare a sistemelor FADO SI APIS
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326 55 55, int. 614, 615, Email: [email protected], Fax: + 40 21 326 8709/ 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. art. 272 alin 3 si art. 280 alin. 5 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326 55 55, int. 614, 615, Email: [email protected], Fax: + 40 21 326 8709/ 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer