Licitatie Publica - Contract se servicii de audit pentru proiectul: "Centrul National de Informare si Promovare Turistica Suceava" cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 5 - "Dezvoltarea durabila si promovarea turismul
Anunt de participare numarul 125952/13.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: IOAN SERBAN, Tel. 0230-210 148 int.110, Email: [email protected], Fax: 0230-222 839; 0230-520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract se servicii de audit pentru proiectul: "Centrul National de Informare si Promovare Turistica Suceava" cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 5 - "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniul major de interventie 5.3 - "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: La sediul Consiliului Judetean Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract se servicii de audit pentru proiectul: "Centrul National de Informare si Promovare Turistica Suceava" cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 5 - "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniul major de interventie 5.3 - "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica", Operatiunea "Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica si dotarea acestora".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini care este atasat anuntului de participare publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 260 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala) 85%, Buget de stat 13% si Buget local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie;5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local; 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006;8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; 9.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare/altele echivalente pentru persoane fizice; 10.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu s-au solicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului;2.Curriculum Vitae;
3.Informatii privind subcontractantii;4.Informatii privind asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa completeze o declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului. Pentru personalul implicat direct in indeplinirea contractului se va prezenta Curriculum Vitae.Cerinta minima obligatorie: Minim 1 auditor certificat de Camera Auditorilor Financiari din Romania, sau echivalent pentru operatori straini.a) Se va prezenta Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania, in copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, sau echivalent pentru operatori straini.b) Se va prezenta carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2011, in copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, sau echivalent pentru operatori straini.c) Se va prezenta declaratie pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, sau echivalent pentru operatori straini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11820
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 5 - "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniu major de interventie 5.3 - "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica", Operatiunea "Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare turistica si dotarea acestora"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta i?i propune sa achizitioneze servicii similare, a caror valoare cumulata va depa?i pragul valoric prevazut la art. 124 lit. b).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 15:02