Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract sectorial de furnizare "Autoutilitara transport persoane si marfa"


Anunt de participare (utilitati) numarul 113053/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Sucursala Hidrocentrale Buzau, Tel. 0238406471, In atentia:  Serv.Contracte-ing.Vladut Magdalena, Email:  [email protected], Fax:  0238414847, Adresa internet (URL):  str. Dorin Pavel nr.1, loc. Buzau, jud. Buzau, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate contractanta cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract sectorial de furnizare "Autoutilitara transport persoane si marfa"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul S H Buzau, mun.Buzau str.Dorin Pavel, nr.1-2 buc.
sediul SC Hidroelectrica SA Bucuresti, str.Constantin Nacu, nr.3, Sector 2 - 1 buc.
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza 3 buc. autoutilitare transport persoane si marfa (cu cabina dubla si bena)pentru efectuarea operativa a transportului de marfa intre diverse puncte de lucru ale sucursalei, precum si pentru deplasarea rapida a personalului de interventie pe terenuri greu accesibile in cazul incidentelor si /sau avariilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se specifica in Caietul de sarcini parte din documentatia de atribuire disponibila on-line la sectiunea "Documentatie si clarificari" a prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 295, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se solicita garantie de participare in cuantum de 4800 lei (2400 lei ptr. IMM)- se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului (2, 5 ptr. IMM) )fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Hidroelectrica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind situatie personala ofertant-original;
-certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului - copie semnata si stampilata de ofertant;
-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata;
-certificate constatatoare fiscale pentru a dovedi ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii bancare corespunzatoare, sau dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional-scrisoare de bonitate din partea bancii; sau
- bilantul contabil sau extrase de bilant pe anul 2009 -copie legalizata/certificata de organele competente; sau
- declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani/de cand ofertantul si-a inceput activitatea-original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani/de cand ofertantul si-a inceput activitatea-original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
15209
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.03.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2011 10:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Buzau, str. Dorin Pavel nr.1, loc. Buzau, jud. Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Buzau-Sectia Comerciala si de Contencios
Adresa postala:  B-dul Nicolae Balcescu, nr.8, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120247, Romania, Tel. 0238/717.960, Fax:  0238/717.959
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Sucursalei Hidrocentrale Buzau
Adresa postala:  str. Dorin Pavel nr.1, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120290, Romania, Tel. 0238/406.462, Fax:  0238/414.847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer