Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract sectorial de Modernizare statie 110 kV de la CHE Nehoiasu


Anunt de participare (utilitati) numarul 122859/07.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Sucursala Hidrocentrale Buzau, Tel. 0238/406.471, In atentia:  Serviciului Contracte, Email:  [email protected], Fax:  0238/414847, Adresa internet (URL):  str. Dorin Pavel nr.1, mun. Buzau, jud. Buzau, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract sectorial de Modernizare statie 110 kV de la CHE Nehoiasu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE Nehoiasu, loc. Nehoiu, jud. Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in furnizare echipamente necesare realizarii modernizarii statiei de 110 kV de la centrala hidroelectrica Nehoiasu, montarea acestor echipamente si instruire personal exploatare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
45259900-6-Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatieide atribuire disponibile online la sectiunea "Documentatie si clarificari" a prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 736, 841RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se solicita garantie de participare in cuantum de 100.000, 00 lei (jumatate din valoare ptr. IMM)- se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului (2, 5% ptr. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Hidroelectrica S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind situatia personala a ofertantului;
-certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
-certificate constatatoare fiscale pentru a dovedi ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil sau extrase de bilant pe anul 2010;
- declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani/de cand operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea. Cerinta minima calificare: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 10.000.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(1) lista cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani insotita obligatoriu de certificari de buna executie din partea beneficiarului si de fise de experienta similara conform formular documentatie. Cerinta minima calificare: livrare echipamente similare in valoare de 5.000.000, 00 lei fara TVA.
(2) lista cu principalele lucrari de montaj executate in ultimii 5 ani insotita obligatoriu de certificari de buna executie din partea beneficiarului si de fise de experienta similara conform formular documentatie.Cerinta minima calificare: pentru echipamente similare in valoare de 5.000.000, 00 lei fara TVA, executarea lucrarilor de montaj si punerea in functiune a acestora.
(3) declaratie referitoare la dotarea cu instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;
(4) informatii referitoare la asigurarea cu personal de specialitate precum si personalul reponsabil pentru derularea contractului;
(5) atestat ANRE tip E2 conform Regulament ANRE nr.24/2007
(6) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform instructiunilor de la: https: //www.e-licitatie.ro: 8881/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 11:00
Locul: sediul Sucursalei Hidrocentrale Buzau din str. Dorin Pavel nr. 1, mun. Buzau, jud. Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Sucursalei Hidrocentrale Buzau
Adresa postala:  str. Dorin Pavel nr.1, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120290, Romania, Tel. 0238/406.462, Fax:  0238/414.847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2011 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer