Licitatie Publica - Contract sectorial de prestare servicii proiectare ?" Identificarea, evaluarea si controlul riscurilor de incendiu "si "Scenariu de securitate la incendiu"
Anunt de participare (utilitati) numarul 110426/28.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Buzau, Tel. 0238.406.471, In atentia: Serviciului Contracte, Email: [email protected], Fax: 0238.414.847, Adresa internet (URL): str.Dorin Pavel nr.1, mun.Buzau, jud.Buzau, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract sectorial de prestare servicii proiectare ?" Identificarea, evaluarea si controlul riscurilor de incendiu "si "Scenariu de securitate la incendiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Conform temei de proiectare
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in prestarea serviciului de elaborare a studiilor : Identificarea, evaluarea si controlul riscurilor de incendiu si Scenariu de securitate la incendiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 48, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 900lei ( jumatate din valoare ptr. IMM)Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului(2, 5% ptr. I.M.M.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii HidroelectricaS.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie priv situatia personala a ofertantului ? declaratie pe proprie raspundere;
-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata;
-certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de ofertant ptr. conformitate cu originalul.
-autorizatieI.G.S.U. potrivit art.37 si art.48 din Ordinul MIRA nr.210/2007 modificat si completat cu Ordinul 663/ 2008, respectiv Ordinul MIRA nr.130/2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional- Scrisoare de bonitate din partea bancii ; sau
-bilantul contabil sau extrase de bilant pe anul 2009, avizate de organe competente ? copie legalizata/ certificata de organele competente ; sau
-declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani/ de cand operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea - original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie priv. lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani/ de cand operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea ;
-declaratie priv. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a personalului reponsabil pentru derularea contractului ;
-declaratie priv.informatii referitoare la dotarea cu instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform instructiunilor de la : https: //www.e-licitatie.ro: 8881/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12631
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.01.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicitiai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Buzau-Sectia Comerciala si de Contencios
Adresa postala: B-dul Nicolae Balcescu nr.8, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120247, Romania, Tel. 0238/ 717.960, Fax: 0238/ 717.959
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CompartimentulJuridic al Sucursalei Hidrocentrale Buzau
Adresa postala: Str. Dorin Pavel nr.1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120290, Romania, Tel. 0238/ 406.462, Fax: 0238/ 414.847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 12:48