Licitatie Publica - Contract sectorial prestare servicii paza si protectie a obiectivelor S.H. Buzau
Anunt de participare (utilitati) numarul 79252/04.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Buzau, Tel.0238/406471, In atentia: Serviciului Contracte, Email: [email protected], Fax: 0238/414847, Adresa internet (URL): str. Dorin Pavel nr.1, mun. Buzau, jud. Buzau, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract sectorial prestare servicii paza si protectie a obiectivelor S.H. Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Punctele de lucru ale Sucursalei Hidrocentrale Buzau conform caietului de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza servicii de paza si protectie pentru obiectivele din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Buzau aflate pe teritoriile administrative ale judetelor Buzau, Prahova si Constanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: lot nr.1-9000lei, lot nr.2-5000lei, lot nr.3-1000lei.-garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului.Pt. IMM cuantumul garantiilor este redus cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Hidroelectrica S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)declaratie privind eligibilitatea;
2)declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
3)certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului - copie;
4)certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor - original sau copie legalizata;
5)certificate constatatoare fiscale pentru a dovedi ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale- original sau copie legalizata;
6)licenta de functionare conform Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane - copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)declaratii bancare corespunzatoare, sau dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional-scrisoare de bonitate din partea bancii; sau bilantul contabil sau extrase de bilant pe anul 2008 -copie legalizata/vizata de directia MFP;
2)declaratie privind cifra de afaceri globala anuala in ultimii 3 ani. Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de 1500000lei pentru ofertare lot nr.1, 850000lei pentru ofertare lot nr.2 si respectiv 150000lei pentru lot nr.3;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajatin ultimii 3 ani;
2)informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii;
3) declaratie privind lista cu principalele prestari servicii in ultimii 3 ani. Cerinta minima de calificare - in functie de lotul pentru care se depune oferta:
- lot nr.1 - prezentarea unui contract similar cu valoare de 150000 lei sau a trei contracte care cumulate au valoare de 250000lei;
- lot nr.2 - prezentarea unui contract similar cu valoare de 86000 lei sau a trei contracte care cumulate au valoare de 140000lei;
- lot nr.3 - prezentarea unui contract similar cu valoare de 16000 lei sau a trei contracte care cumulate au valoare de 27500lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.08.2009
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 11:00
Locul: sediul Sucursalei Hidrocentrale Buzau, str. Dorin Pavel nr.1, loc. Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Buzau - Sectia Comerciala si de Contencios
Adresa postala: B-dul Nicolae Balcescu, nr.8, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120247, Romania, Tel.0238/717960, Fax: 0238/717959
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Sucursalei Hidrocentrale Buzau
Adresa postala: str. Dorin Pavel nr.1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120290, Romania, Tel.0238/406.462, Fax: 0238/414.847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 15:24