Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract sectorial privind achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi de metrou pentru deservirea retelei de metrou din Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 119587/14.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Sburlan, Tel. 021.319.36.01/5410, In atentia:  Director Exploatare - Gabriel Sburlan, Email:  [email protected], Fax:  021.312.51.49, Adresa internet (URL):  www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract sectorial privind achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi de metrou pentru deservirea retelei de metrou din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti ? Depou Berceni, Sos. Berceni nr. 383, sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si punerea in functiune a 16 trenuri noi de metrou (in total 96 vagoane), pentru circulatia pe magistralele de metrou M1, M2 si M3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34620000-9 - Material rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 16 (saisprezece) trenuri noi de metrou, reprezentand 96 (nouazecisisase) vagoane in total, fabricate conform Specificatiei Tehnice incluse in Sectiunea II din Documentatia de atribuire, - echipamente, scule si dispozitive speciale pentru intretinerea si reparatia trenurilor care fac obiectul contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 107, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 8.500.000 lei sau echivalentul in euro. Garantia de buna executie in valoare de 10 % din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: bugetul de stat si Contractul 25224/2009 incheiat cu BEI. Plata produselor: 45 de zile de la receptia fara obiectiuni a acestora.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art. 44 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate ? Formular 12A- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006 ? Formularul 12B- certificate constatatoare din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale, pana la 31.03.2011.
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 24
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; persoane juridice straine - documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul "Informatii generale" completat cu informatii referitoare la datele de identificare a operatorului economic si cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta obligatorie: media cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 800.000.000 lei sau echivalent.
- prezentarea in copie a bilanturilor contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara ? declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 5 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III). Cerinta minima: Ofertantul va face dovada faptului ca a realizat in ultimii 5 ani furnizare de produse similare celor care fac obiectul procedurii (rame electrice) in valoare cumulata de minim 400.000.000 lei sau a unui nr. de trenuri totalizand minim 96vagoane, in cadrul a cel mult trei contracte.2. Recomandari prezentate in original, emise pentru prezenta procedura de beneficiarii contractelor prezentate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 12C din Sectiunea III). Daca este cazul, declaratie privind asociatii/subcontractantii (Formularul nr. 12G din Sectiunea III si anexele 1 si 2 la acesta).
4. Documente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii la nivelul ISO 9001:2008, precum si documente care atesta implementarea sistemului de management de mediu la firmele ofertante la nivelul ISO 14001:2005. In cazul in care ofertantul nu detine certificate in acest sens, cerintele exprimate se vor considera indeplinite prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, respectiv protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere: performante tehnice, mentenanta, livrare, garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.10.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.319.36.01/5381, Fax:  021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer