Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract service pentru echipamente medicale radiologice, Contract service pentru echipamente medicale de laborator, Contract service pentru echipamente medicale optice, Contract service pentru echipamente medicale folosite in salile de operatie, Contract


Anunt de intentie numarul 11265/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Carmen Novenschi, Tel.0232267706, In atentia: Serviciului de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0232267706, Adresa internet (URL): B-dul Independentei, Nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru echipamente medicale radiologice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 016, 278RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamente medicale radiologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru echipamente medicale de laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 192, 537RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamente medicale de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru echipamente medicale optice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 18, 750RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamente medicale optice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50344000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului optic (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru echipamente medicale folosite in salile de operatie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 75, 285RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamente medicale pentru salile de operatie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru echipamentele medicale folosite in anestezie si terapie intensiva
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 120, 300RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamente medicale de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru fluide medicale si pentru instalatii de purificare a apei
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 75, 575RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru fluide medicale si pentru instalatii de purificare a apei
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii pentru instalare de aparatura medicala
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
Servicii de instalare a aparaturii medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50941000-3 - Servicii de instalare de echipament medical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru echipamente medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamente medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.1)
50420000-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.1)
50422000-9-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru developeze
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 72, 000RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru developeze
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii pentru aparatura medicala
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
verificari, revizii, etalonari si reparatii aparatura medicala
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.1)
50420000-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.1)
50422000-9-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract service pentru instalatia de rezonanta magnetica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon", B-dul Independentei, Nr.1, Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 365, 000RON
Servicii de intretinere si reparatii pentru instalatia de rezonanta magnetica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50400000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Ofertarea se va face in conformitate cu OUG 34/2006
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.m finante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mappm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer