Licitatie Publica - Contract servicii baze de date full-text, cu acces on-line pentru anul 2013
Anunt de participare numarul 140242/06.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Biblioteca Centrala UMF Carol Davila Bucuresti, Tel. +40 213105536, In atentia: Director Biblioteca Monica Mocanu, Email: [email protected], Fax: +40 213105536, Adresa internet (URL): www.umf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Biblioteca Centrala Universitatea de Medicina si Farmacie Carol Davila Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Eroii Sanitari, nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050471, Romania, Punct(e) de contact: Biblioteca Centrala, Tel. +40 213105536, In atentia: Aura Matei, Email: [email protected], Fax: +40 213105536, Adresa internet (URL): www.biblioteca.umf.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii baze de date full-text, cu acces on-line pentru anul 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Biblioteca Centrala ? UMF, Bd. Eroii Sanitari, nr. 8, sector 5
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii baze de date full-text, cu acces on-line: 1. ProQuest Hospital Collection (Medicina Generala) si American Chemical Society (Farmacie) pachet de 40 reviste on-line; 2. Dentistry & Oral Sciences Sources- EBSCO (Medicina Dentara); 3. Up to Date (Medicina Clinica)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3loturi servicii baze de date full text, cu acces on-line pentru anul 2013Valoarea estimata fara TVA: LOT 1:172488 lei
LOT 2:65160 lei
LOT 3:98795 lei
TOTAL (LOT 1+LOT 2+LOT 3) = 336.443 lei
Valoarea estimata fara TVA: 336, 443RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare : LOT 1:3000 leiLOT 2:1000 leiLOT 3:1500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contulRO 61 TREZ 7015 0460 1X00 0413 deschis la Trezoreria Sector 1 , (Beneficiar: Universitatea de Medicina si Farmacie ?Carol Davila?, Bucuresti) - se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioareGarantia trebuie sa fie irevocabila.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA. Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 2.5 % din valoarea contractului. In cazul in care furnizinorul nu constituie garantia de buna executie conform legii, contractul este reziliat de drept. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea gararantiei, respectiv chitanta eliberata de Casieria U.M.F. ?Carol Davila?. Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile sunt asigurate din venituri proprii UMF
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea (Formular nr. 12A);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular nr. 12B);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 24);
- Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ord. 314/12.10.2010. (Formular nr. 25);
- Certificat de atestare fiscala a persoanelor juridice (eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice), valabil la data deschiderii ofertei;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertei;
Din certificate trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu orginalul?);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 691din OUG nr. 34/2006; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Rector Acad. Prof. Dr. Ioanel Sinescu, Prorector Prof. Dr. Dragos Vinereanu,
Prorector Prof. Dr. Ion Fulga, Director economic ec. Mihaela Calin, Sef Birou Achizitii: Eugenia Mihai, CFP ec. Camelia Ionescu, Director Biblioteca Monica Mocanu, Bibliotecar Aura Matei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a. ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice; b. ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declararea sa in una din aceste situatii.
Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- Scrisoare / scrisori de bonitate bancara emisa de banca / banci cu care ofertantul isi desfasoara activitatile economice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani- Autorizatie in original de la firma producatoare de baze de date din strainatate (cu traducere legalizata), document ce face dovada ca ofertantul este distribuitor in Romania pentru serviciul oferit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o singura runda.La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP, carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza, de catre autoritatea contractanta. In cazul in care sunt 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale se va solicita ofertantilor prezentarea in plic inchis a unor noi oferte financiare pana la departajare. Nu exista limite pana la care oferta poate fi imbunatatita.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24284/04.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2012 10:00
Locul: Rectorat UMF Carol Davila Bucuresti - Str. Dionisie Lupu, nr. 37, Sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii societatilor ofertante (cu imputernicire nominala, scrisa).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila Bucuresti
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu nr. 37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. +40 213180718, Adresa internet (URL): www.umf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 13:31