Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract servicii baze de date full-text, cu periodice straine de specialitate cu acces on-line pentru anul universitar 2010-2011


Anunt de participare numarul 104520/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala:  str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela Georgescu, Tel. 021/3180724, Email:  [email protected], Fax:  021/3180724, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii baze de date full-text, cu periodice straine de specialitate cu acces on-line pentru anul universitar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Biblioteca Centrala UMF Carol Davila Bucuresti, BD. Eroii Sanitari, nr. 8, cod. 050471 (Biblioteca Centrala si filialele sale, clinici si catedre universitare)
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pachet baze de date full text , cu periodice straine de specialitate, cu acces online: 1.ProQuest MedicalLibrary; 2.Boli infectioase (pachet de 7 reviste on-line); 3. Pneumologie (pachet de 2 reviste on-line); 4.Farmacie (pachet de 40 reviste on-line American Chemical Society).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 pachet baze de date full-text, cu periodice straine de specialitate cu acces on-line pentru anul universitar 2010-2011.
Valoarea estimata fara TVA: 48, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2010 pana la 30.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile sunt asigurate din venituri proprii UMF.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii castigatori se pot asocia in scopul indeplinirii contractelor cu desemnarea unui lider de asociatie, fara ca prin aceasta sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Pentru persoane juridice romane
1.Situatia personala a candidatului/ofertantului
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12A);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 12B);
- Certificat de atestare fiscala a persoanelor juridice (eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice), valabil la data deschiderii ofertei;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertei.
2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte:
a). ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice; b). ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
B.Pentru persoane juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Documentele vor fi obligatoriu prezentate in forma de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- Scrisoare/scrisori de bonitate bancara emisa de banca/bancile cu care ofertantul isi desfasoaraactivitatile economice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere atestand calitatea de distribuitor (cu enumerarea principalelor servicii prestate in tara pentru asigurarea accesului in conditii optime pentru utilizator, buna desfasurare a relatiei cu partenerii straini si prezentarea masurilor de implementare) pentru aceste tipuri de servicii bazele de datecu periodice straine de specialitate cu acces on-line.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Asigurarea accesului: toate bazele full-text vor fi accesibile pe baza de IP-uri din Biblioteca Centrala si filialele sale, clinici si catedre universitare;
- Furnizarea trimestriala de statistici;
- Asigurarea accesului neintrerupt si nelimitat la servicii baze de date full-text;
- Rezolvarea disfunctionalitatilor in cel mai scurt timp posibil, dar care sa nu depaseasca 2 zile lucratoare;
- Serviciile vor fi prestate pe toata perioada de acces la servicii bazele de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia va avea o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16378/19.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 10:00
Locul: Rectorat UMF Carol Davila Bucuresti, Str. Dionisie Lupua, nr. 37, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.Reprezentanti imputerniciti ai societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, nr. 37, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Tel. 0213180720, Fax:  0213180722
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer