Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract servicii de catering


Anunt de participare numarul 102371/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN - TR. SEVERIN
Adresa postala:  Splai M. Viteazul nr. 4, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  22064, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN COVLEA, Tel. 0252.313751, Email:  [email protected], Fax:  0252.321498, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract servicii de catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: sediul autorizat al prestatorului
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 822, 456 si 17, 531, 953.44RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: infunctie de buget si necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 822, 456 si 17, 531, 953.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 36000 leigarantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bug asig soc de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 - conform formularului nr. 2 anexat
2.Certificat de atestare fiscala, prezentat in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat.
3.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - prezentat in original sau copie legalizata, valabil din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local.
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-conform formularului nr. 3 anexat
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - xerocopie.
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte urmatoarele informatii:
-obiectul de activitate al ofertantului;
-asociat unic/asociati;
-administratorul /administratorii societatii;
-sediul social principal/secundar;
-punctele de lucru;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind insolventa sau societatea se afla in incapacitate de plata.Cerinte minime :
7.Autorizatie de functionare conform normelor legale in vigoare.
8.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente, sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (COPIE semnata de reprezentantul imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: -1. Lista principalelor prestari de servicii pentru a se dovedi experienta ofertantului in prestarea serviciilor solicitate in care se va mentiona si obligatiile contractuale la data deschiderii ofertelor ? Formular C2;
2.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti - se va prezenta cel putin o recomandare.
3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului nr. 8 anexat
4.Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului-cadru, respectiv a contractelor subsecvente, conform formularului nr. 9 anexat
5.Pentru mijloacele de transport alimente se vor prezenta copii ale:
-Certificatului de inmatriculare ;
-Autorizatiei sanitar-veterinare eliberata de catre Directia Sanitar ? Veterinara;
6.Dovada asigurarii personalului de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului subsecvent de servicii: se vor prezenta obligatoriu xerocopii ale contractelor individuale de munca si ale diplomelor de calificare.
-dovada implementarii (sau in curs de implementare) a unui sistem de management al calitatii.
-dovada implementarii H.A.C.C.P. in activitatea de supraveghere a conditiilor de igiena din sectorul alimentar la nivelul propriei societati comerciale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 18:00
Locul: in seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala:  str. nicolae titulescu, nr. 4, Localitatea:  craiova, Cod postal:  345222, Romania, Tel. 02514178568, Fax:  02514178568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf art. 256*2, alin (1), lit a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
birou achizitii publice
Adresa postala:  str. splai mihai viteazul, nr 4, Localitatea:  dr tr severin, Cod postal:  220064, Romania, Tel. 0252323416, Fax:  0252321498
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer