Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract Servicii de Inventariere, evaluare si cartare


Anunt de participare numarul 132918/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.N.P. Administratia Parcului National Cozia R.A.
Adresa postala: Str. 24 Ianuarie, Nr. 2, Localitatea: Calimanesti, Cod postal: 245600, Romania, Punct(e) de contact: Pavel Prundurel, Tel. +40 350421822, In atentia: Popescu Iulian, Email: [email protected], Fax: +40 250750256, Adresa internet (URL): www.cozia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract Servicii de Inventariere, evaluare si cartare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: In Parcul National Cozia, Sit Natura 2000, Sit Natura 2000 (SCI), avand numar de cod ROSCI0046 Cozia.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inventariere, evaluare si cartare a speciilor si habitatelor din Parcul National Cozia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354000-4 - Servicii de cartografie (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
77231400-2-Servicii de inventariere a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de inventariere, evaluare si cartarea speciilor si habitatelor de interes comunitar/national dinParcul National Cozia din cadrul proiectului? Masuri de conservarea biodiversitatii din Parcul National Cozia si promovarea unor tehnici avansate de vizitare a zonei?.Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati: 1. Inventarierea, evaluarea si cartarea habitatelorcu o valoare estimata initiala de 303790.68 lei fara TVA2. Inventarierea, evaluarea si cartarea speciilor de nevertebrate cu o valoare estimata initiala de 49200.00 lei fara TVA3. Inventarierea, evaluarea si cartarea amfibienilor si reptilelor cu o valoare estimata initiala de 37110.08 lei fara TVA4. Inventarierea, evaluarea si cartarea mamiferelor cu o valoare estimata initiala de 121848.74 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 511, 949.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in original in suma de 5120 (cincimiiunasutadouazeci)lei, constituita conform legislatiei in vigoare. Contul in care se poate constitui garantia de buna executie este RO36RZBR0000060004571258, deschis la Raiffeisen Bank Calimanesti, Cod Unic de Identificare RO 25631538 Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, faraTVA.- Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont special de garantii la o banca agreata de ambele parti, in numele sau, dar deschis numai pentru beneficiar si inchis pentru contractant. Deschiderea contului se va faceinaintede semnarea contractului. Suma initiala de depunere de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, Programul Operational Sectorial Mediu, Axa 4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Formularul 1;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, Formularul 2;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
3).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010, Formularul 3.4). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, Formularul 4;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare; art.90 si 93 din Legea 161/2003 cu toate modificarile si completarile ulterioare, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
5). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (document original sau copie legalizata);
6). Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (document original sau copie legalizata);
Certificatele mentionate la punctele 4) si 5) trebuie sa oglindeasca situatia obligatiilor ofertantului la data deschiderii ofertei.
Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu restante catre bugetul general consolidat al statului sau bugetul local, neachitate sau la care nu a fost aprobata esalonarea platilor de catre autoritatile relevante, la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din prezenta procedura. 1. Certificat unic de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, sau act/decizie de infiintare ? copie;
2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapteaflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea nr. 26/1990, republicata.
In cazul persoanelor juridice straine se vor prezenta:
1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(daca este cazul)
2. Documente edificatoare emise de emise de autoritatile competente din tara unde isi desfasoara activitatea persoana juridica, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapteaflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Nota
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va prezenta:
- o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita o cifra medie de afaceri de minim 1.000.000 (un milion) lei pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Dovada serviciilor prestate in ultimii 5 ani prin prezentarea unui sau mai multor contracte de servicii similare, servicii de elaborare studii specialitate in domeniul protectiei mediului/biologiei a caror valoare insumata sa fie de: 500.000 lei (valoare fara TVA).
2. Declaratia si lista principalelor servicii prestate in ultimii 5 ani
3 Personal calificatOfertantul va prezenta o lista nominala cu echipa propusa pentru indeplinirea contractuluiOfertantul va asigura mai multe persoane de specialitate care vor face parte din echipa si anume: ? Minim un specialist botanist/fitocenolog;? Minim un specialist amfibieni/reptile;
? Minim un specialist mamifere;
? Minim un specialist nevertebrate;
? Minim un specialist cartare GIS habitate si specii.
1.Certificat de confirmare a sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru servicii in domeniulprotectieimediului;
2.Certificat de confirmare a sistemului de management de mediu
ISO 14001:2004 pentru servicii in domeniulprotectieimediului;
3.Certificat de confirmare a sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale 18001:2007 pentru servicii in domeniulprotectieimediului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Aspectele considerate de catre ofertant ca fiind esentiale pentru obtinerea rezultatelor asteptate ale contractului si atingerea obiectivelor acestuia, insotita de comentarii relevante
6%
6
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru evaluare: Se vor contabiliza toate aspectele esentiale incluse in oferta, privind executia activitatilor si atingerea obietivelor si a rezultatelor proiectului, analizate de ofertant in propunerea tehnica. Se vor contabiliza numai acele aspecte esentiale incluse in oferta, care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului.Punctajul obtinut la acest factor de catre ofertant se va calcula astfel: Pentru oferta tehnica care prezinta numarul cel mai mare de aspecte esentiale relevante si justificate (in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini)se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 6 puncte , iar pentru celelalte oferte punctajulse va acorda dupa formula: P1.1 (n) = Nr. aspecte esentiale relevante ale ofertantului ?n?/Nr. maxim de aspecte esentiale relevante x 6 = X puncte
3.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului ? 6puncte
6%
6
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si a rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica. Nota: Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contractului, dar care in mod evident nu influenteaza executia contractului, nu vor fi numarate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul. Pentru ofertatehnica care identifica numarul maxim de riscuri (NRI) relevante, justificate si aplicabile, se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 6 puncte.Pentru orice alt numar de riscuri identificate in cadrul ofertei se va aplica formula: P1.2 (n) = (NRI(n)/NRI) x 6 = X puncte , unde: NRI(n) = numar riscuri identificate in oferta?n?; NRI = numarul maxim de riscuri, identificat prin compararea ofertelor.
4.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintelecaietului de sarcini
6%
6
Descriere: Se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea/eliminarea riscurilor privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului.Nota: Se vor contabiliza numai acele recomandari si strategii, descrise si argumentate si care pot avea impact in derularea contractului. Pentru ofertatehnica care prezinta numarul maxim de recomandari/strategii relevante, justificate si aplicabile, se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 6 puncte.Pentru orice alt numar de recomandari/strategii relevante, justificate si aplicabile prezentate in cadrul ofertei se va aplica formula: P1.2 (n) = (Nr. recomandari si strategii relevante ale ofertantului?n?/Nr. maxim recomandari si strategii relevante) x 6 = X puncte
5.
Descrierea detaliata a etapelor propuse de ofertant pentru realizarea activitatilor, inclusiv punctele de referinta, precum si rezultatele si documentele ce trebuie prezentate.
18%
18
Descriere: Se vor prezenta in detaliu metodele de investigatie, metodele de analize date. Se vor contabiliza toate etapele propuse deofertant pentru realizarea activitatii, rezultatele si documentele ce trebuiesc prezentate pentru fiecare activitate, necesare pentru atingerea obiectivelor contractului, obtinandu-se un numar denumit ?numar maxim de etape de derulare ? propuse de ofertant, notat NED, pentru care se va acorda punctajul maxim alocat acestui subfactor de evaluare.Pentru orice alt numar de etape de derulare, se va aplica formula: P2.1(n) = NED(n)/NED x 18 = X puncte, undeNED(n) = numar etape de derulare pe care ofertantul ?n? le-a identificat; NED = numarul maxim de etape de derularepropuse de ofertant; Nota: Se vor lua in calcul doar etapele relevante si corelate temporal cu rezultatele
6.
Definirea atributiilor si responsabilitatilor expertilor pentru ducerea la indeplinire in cele mai bune conditii a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate
6%
6
Descriere: Se vor acorda 6 puncte pentru oferta tehnica care defineste atributiile si responsabilitatile pentru toti expertii propusi de ofertant in scopul ducerii la indeplinire in bune conditii si la timp a activitatilor si respectiv pentru obtinerea rezultatelor asteptate. Se vor acorda 3 puncte pentru oferta tehnica care defineste atributiile si responsabilitatile pentru o parte din expertii propusi de ofertant in scopul ducerii la indeplinire in bune conditii si la timp a activitatilor si respectiv pentru obtinerea rezultatelor asteptate. Pentru oferta tehnica care nu defineste atributiile si responsabilitatile pentru nici unul din expertii propusi de ofertant in scopul ducerii la indeplinire in bune conditii si la timp a activitatilor si respectiv pentru obtinerea rezultatelor asteptate se acorda 0 puncte.
7.
Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor, luandu-se in considerare si timpul necesar pentru mobilizare(grafic Grantt)
10%
10
Descriere: Se vor acorda 10 puncte ofertei tehnice care prezinta detaliat planificarea, succesiunea si durata activitatilor proiectului corelate cu utilizarea resurselor , utilizate in monitorizarea progresului in ceea ce priveste atingerea obiectivelor contractului. Oferta tehnica trebuie sa prezinte clar modul de organizare a activitatii care trebuie sa conduca la atingerea rezultatelor urmarite prin activitatea specifica din proiect. Pentru acea oferta tehnica in care planificarea, succesiunea si durata activitatilor de documentare, redactare si emitere a rapoartelor sunt prezentate clar, dar sunt doar partial corelate cu abordarea descrisa in proiect se vor acorda 4 puncte. Pentru propunerea tehnica in care activitatile propuse sunt prezentate neclar SAU nu conduc la realizarea obiectivelor activitatii specifice proiectului SAU sunt corelate in mod limitat cu abordarea propusa se vor acorda 1 punct.
8.
Numarul de specialisti implicati in realizarea activitatilor si definirea atributiilor si responsabilitatile acestora
3%
3
Descriere: Se voracorda 3 punctepentru componenta echipelor de specialisti si demonstrarea ca sunt asigurate toate expertizele necesare pentru indeplinirea activitatilor contractului . Oferta care va asigura cel mai mare numar de specialisti peste cerintele din Caietul de Sarcini (altii decat specialistii solicitati), corelat cu activitatea propusa, va obtine maximul de puncte. Pentru un numar mai mic de specialisti, punctajul se calculeza procentual astfel: Punctaj?n? = Nr. specialisti/ Nr. maxim specialisti x 3 = X puncte Nota: In cazul in care oferta este formulata de un grup de operatori economici, se descriu atributiile si responsabilitatile fiecarui membru al grupului, precum si interactiunea responsabilitatilor intre membrii grupului.
9.
Modul de alocare al zilelor de lucru pentru specialisti, pe intreaga perioada de derulare a contractului
5%
5
Descriere: Se voracorda 5 punctepentru oferta care va aloca maximul de zile de lucru specialisti, pe intreaga perioada de derulare a contractului (ZSmax). Pentru un numar mai mic de zile de lucru specialisti punctajul se calculeaza procentual astfel: P3.2 (n) = ZS(n)/ZSmax x 5 = X puncte, undeZS(n) = numarul total de zile de lucru alocate de specialisti proiectului, de catre ofertantul ?n?; NZM = numarul maxim de zile de lucru alocate de specialisti proiectului;
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): In cadrul proiectului "Masuri de conservarea biodiveristatii din Parcul National Cozia si promovarea unor tehnici avansate de vizitare a zonei", cod SMIS-CSNR 17913
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie la CNSC in termen de 5 zile de la comunicarea privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Rm. Valcea, Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Carol I, nr 37, ,Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240178, Romania, Tel. +40 250735840, Email: [email protected], Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 18:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer