Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract servicii de pregatire profesionala a salariatilor S.C. PETROCONSULT S.R.L. ? Ploiesti, printr-un curs de certificare internationala in securitate si sanatate ocupationala, examinarea si eliberarea certificatelor aferente.


Anunt de participare numarul 126057/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PETROCONSULT S.R.L.
Adresa postala:  Str. Diligentei, nr. 18, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100575, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN IONITA, Tel. 0244511935, Email:  [email protected], Fax:  0244511627, Adresa internet (URL):  www.petroconsult.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu raspundere limitata, implementare Proiect finantare nerambursabila, nr. POSDRU /78/ 3.2./ A / 64776, ajutor de minimis.
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, cod CAEN 7112
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii de pregatire profesionala a salariatilor S.C. PETROCONSULT S.R.L. ? Ploiesti, printr-un curs de certificare internationala in securitate si sanatate ocupationala, examinarea si eliberarea certificatelor aferente.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: S.C. PETROCONSULT S.R.L. ? Ploiesti, str. Diligentei nr. 18, jud. Prahova, Romania
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de pregatire profesionala a salariatilor S.C. PETROCONSULT S.R.L. ? Ploiesti, printr-un curs de certificare internationala in securitate si sanatate ocupationala, examinarea si eliberarea certificatelor aferente, la sediul beneficiarului, S.C. PETROCONSULT S.R.L. ? Ploiesti, str. Diligentei nr. 18, jud. Prahova, Romania. Cod CPV, Rev. 2:80511000-9 : Servicii de formare a angajatilor. Vocabular suplimentar: DA01-4: International GC16-4: Tip de standard
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80511000-9 - Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de servicii necesare sunt precizate in Caietul de sarcini din documentatia de atribuire si vor fi executate in functie de esalonarea serviciilor, corespunzatoare fondurilor bugetare aprobate si alocate pentru derularea Proiectului, recomandarile si necesitatile achizitorului, conform esalonarii activitatilor Proiectului POSDRU/78/3.2./A/64776 aferent.Perioada de valabilitate a contractului este de un an, de la data semnarii, perioada de derulare a cursului ? decembrie 2011 ? ianuarie 2012, cu posibilitate de modificare, dupa caz.
Valoarea estimata fara TVA: 97, 012RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Orice instrument de garantare emis la 26.07.2011.- Cuantumul garantiei de participare - 970, 12 lei (227, 35 euro)- Perioada de valabilitate: 60 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul Major de Interventie 3.2.Contract de finantare: POSDRU/78/3.2./A/64776.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F2 : - Declaratie privind eligibilitatea.
- Certificat de participare la procedura de atribuire cu oferta independenta.F3 : - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art. 691din O.U.G. nr. 34/2006.
- Certificat constatator ORC; - Copie Certificat C.U.I.;
- Autorizari formare profesionala,
Pentru persoane juridice straine - documente echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- Extras din bilantul contabil aferent anului 2010, sau alt documente echivalent pentru ofertantii persoane juridice/fizice straine.SAU
F4 : - Fisa de Informatii Generale. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010.
2. ? Formularul nr. F5 ? Fisa de identificare financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, si specializarile aferente ?Formular nr. F8.
2.-Formularul nr. F10 ? Experienta Similara.
3.- Certificate sau avize care respecta standardele europene / internationale de recunoastere/certificare internationala a calificariiin domeniul solicitat, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, raportat la obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, indeplinirea respectivelor cerinte ( art. 177 alin. 1 si alin. 2 din OUG nr. 34/2006), in copii semnate si stampilate conforme cu originalul.
4.- Certificate standarde ISO/echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
204/07.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 11:00
Locul: Sediul principal SC PETROCONSULT S.R.L PLOIESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Securitatea si sanatatea angajatilor ? premise pentru cresterea bunastarii? , POSDRU 2007-2013.Axa prioritara 3: ?Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor?.Domeniul Major de Interventie 3.2.: ?Formare si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii? .Contract de finantare: POSDRU/78/3.2./A/64776.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021 / 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-la CNSC, conform art. 256 indice 2 alin. 1 lit. b), in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal sau de la data publicarii in SEAP sau conform art. 283.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C PETROCONSULT S.R.L.
Adresa postala:  Str. Diligentei nr. 18 - Oficiul Juridic/Manager de Proiect., Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100575, Romania, Tel. : +40-244-511935, Email:  [email protected], Fax:  +40-244 - 511627, Adresa internet (URL):  www.petroconsult.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 19:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer