Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT SERVICII DE PROIECTARE


Anunt de participare numarul 32629/17.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA NATIONALA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT
Adresa postala: Constantin Noica, nr.140, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060051, Romania, Punct(e) de contact: ioan sebastian jivan, Tel.021/3164108, Email: [email protected], Fax: 021/3120400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT SERVICII DE PROIECTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ANEFS str.Constantin Noica nr.140 sector 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru REABILITARE SPATII DE INVATAMANT CORP L -sediul ANEFS str.Constantin NOICA NR.140 SECTOR 6 Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU REABILITARE SPATII DE INVATAMANT CORP L -sediul ANEFS STR.cONSTANTIN nOICA NR.140 SECTOR 6 BUCURESTI
Valoarea estimata fara TVA: 184.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTII SOLICITATE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALOCATIE DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
fara asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM FISA DE DATE A ACHIZITIEI
1.declaratie de eligibilitate
2.declaratie privind incadrarea in IMM3.declaratie privind neincadrarea in art.181 -OG 34-2006
4.declaratie de participant la procedura5.documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat generale si locale , taxe6.certificat constatator emis de camera de comert , CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM FISA DE DATE A ACHIZIEI
1.Bilantul contabil la 31.12.2005, 31.12.2006 si 30.06.2007 , vizat si inregistrat cu profit
2.Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri ultimii 3 ani de cel putin 1.473.472 lei echiv.cursul BNR din data publicarii anuntului in SEAP
3.Lichiditate si solvabilitate medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 100%, respectiv 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM FISA DE DATE A ACHIZITIEI
1.Lista principalelor proiecte realizate si finalizate in ultimii 3 ani in domeniul invatamantului universitar ,
2.Prezentarea unui numar de 3 contracte de proiectare finalizate (in domeniul inv.superior ) cu o valoare insumata de celputin 92.092 lei
3.un numar de cel putin 3 recomandari de la 3 beneficiari de proiecte finalizate si receptionate4.Informatii privind subcontractantii
5.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si verificare proiecte
6.Informatii privind dotarea tehnica pentru activitate de proiectare7.Dovezi si documente privind asigurarea calitatii serviciilor -Manualul de calitate si autorizatii pentru proiectare si verificatori proiecte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 175 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIE ANEFS STR.CONSTANTIN NOICA NR.140 SECTOR 6
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 11:00
Locul: SEDIUL ANEFS STR.CONSTANTIN NOICA NR.140 -sala RECTORAT SENAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA NATIONALA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT
Adresa postala: STR.CONSTANTIN NOICA NR.140 SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060051, Romania, Fax: 312.04.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2007 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer