Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract servicii de proiectare ,,Modernizare strazi zona Creanga "


Anunt de participare numarul 79131/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel.252.44.46, In atentia: Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract servicii de proiectare , ,Modernizare strazizona Creanga "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Sectorului 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIIDE PROIECTARE PENTRU Modernizare strazizona Creanga in cadrul AXEI 1 aPROGRAMULUIOPERATIONAL REGIONAL, SPRIJINIREADEZVOLTARIIDURABILEAORASERLOR-POLIURBANIDE CRESTERE DOMENIULMAJORDE INTERVENTIE1.1. PLANURI INTEGRATEDEDEZVOLTAREURBANA, sub-domeniul CENTRE URBANE .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIIDE PROIECTARE PENTRU Modernizare strazizona Creanga in cadrul AXEI 1 aPROGRAMULUIOPERATIONAL REGIONAL, SPRIJINIREADEZVOLTARIIDURABILEAORASERLOR-POLIURBANIDE CRESTERE DOMENIULMAJORDE INTERVENTIE1.1. PLANURI INTEGRATEDEDEZVOLTAREURBANA, sub-domeniul CENTRE URBANE : :Elaborareaproiectului tehnic, proiectul de autorizare a lucrarilor de constructii, detaliilor de executie inclusiv Asistenta tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 1, 473, 164.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare= 15000 leigarantie de buna executie=10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul localplata in contul deschis la trezoreria statului de ofertantul declarat castigator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente sau echivalent, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale sau echivalent, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Fisa de informatii generaleObligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti (Declaratie pe propria raspundere).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindcapacitatea tehnica
-Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniMinim 3 documentatii similare avand ca obiect proiecte de infrastructura pentru strazi, drumuri insotite de recomandari din partea beneficiarului/ certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractualecompletare Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluisarcinile personalului de specialitate cu nominalizarea acestuiaCerinte privind expertii cheie conform documentatiei de atribuire atasate.Echipa de proiect: 1 coordonatorproiect: 2 ingineri constructori: 1specialistelaborare documenteprivind Sistemul de Asigurare a Calitatii1 verificator de proiectCerinte privind dotarile: -detinere softurilor specifice pentru proiectare lucrari de infrastructura rutiera.-echipamentele(proprietate/inchiriere)alocatecontractului-completarea declaratiei privind subcontractantii insotita si de acordurile de subcontractarePentru Standarde de asigurarea calitatii : -Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv: Certificat ISO 9001:2001Certificat ISO 14001:2004Certificat OH SAS 18001:2005Certificat de atestare Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
45%
Descriere:
2.
financiar
55%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2009 14:00
Locul: sediul Primariei Sectorului 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect. 3, str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213105642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bucuresti, sect. 4, str. Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213321248, Email: [email protected], Fax: 0213321248, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2 Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sect. 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.0212096016, Email: [email protected], Fax: 0212096016, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer