Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract servicii de proiectare obiectiv de investitii REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A LICEULUI TEHNIC DIMITRIE LEONIDA


Anunt de participare numarul 95727/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel.252.44.46, In atentia: Georgeta Vizireanu, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract servicii de proiectare obiectiv de investitii REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE ALICEULUI TEHNICDIMITRIELEONIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Administrativ al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICIIDE ELABORARE SI VERIFICARE A DOCUMENTATIEI DE PROIECTARE
PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII :
( faza Proiect Tehnic + Detalii de Executie + Proiect de Autorizare a Lucrarilor de Constructie , inclusiv servicii de asistenta tehnica pe perioada de implementare a proiectului)REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE ALICEULUI TEHNICDIMITRIELEONIDA , in vedrerea FINANTARiiPRIN PROGRAMULOPERATIONAL REGIONALAXA PRIORITARA 3 - IMBUNATATIREAINFRASTRUCTURII SOCIALE, DOMENIU MAJOR DEINTERVENTIE 3.4 - REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE, UNIVERSITARE SI A INFRASTRUCTURIIPENTRU FORMAREPROFESIONALA CONTINUA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIIDE ELABORARE SI VERIFICARE A DOCUMENTATIEI DE PROIECTARE
PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII :
( faza Proiect Tehnic + Detalii de Executie + Proiect de Autorizare a Lucrarilor de Constructie , inclusiv servicii de asistenta tehnica pe perioada de implementare a proiectului)REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE ALICEULUI TEHNICDIMITRIELEONIDA , IN VEDEREA FINANTARIIPRIN PROGRAMULOPERATIONAL REGIONALAXA PRIORITARA 3 - IMBUNATATIREAINFRASTRUCTURII SOCIALE, DOMENIU MAJOR DEINTERVENTIE 3.4 - REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE, UNIVERSITARE SI A INFRASTRUCTURIIPENTRU FORMAREPROFESIONALA CONTINUA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 460, 378.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare=10000 leigarantie de buna executie =5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea de la bugetul local in vederea accesarii de fonduri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere-completare formular, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din ordonanta OUG34/2006 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Completare formular, Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre 1.1. - bugetul de stat si 1.2. - bugetul local ( plata taxelor si impozitelorlocale), cu valabilitate la data deschiderii ofertei, in original sau copie legalizata, Declaratii privind calitatea departicipantDeclaratie privind calitatea de participant la procedura completare formular, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului si Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia Economico - financiara(Fisa de informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 5 ani
Informatii privind personalultehnic de specialitateInformatii privindsubcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii, similare (complexitate, domeniu) prestate in ultimii 5 ani, continand: numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora prin Procesele Verbale de Receptie finala, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractuluiLista contractelorde prestari servicii similare prestate in ultimii 5 ani : cerinta minima -incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimi 5 ani a ce putin 1 pana la 3 contracte incluzand prestarea de servicii de proiectare pentru lucrari la cladiri publice/ cladiri civile cu aglomerari de persoaneinclusiv infrastructura educationalacare insumate sa aiba o valoare cel putin egala cu valoarea estimataprezentei proceduri.(PHARE, Banca Mondiala, BEI, Fonduri Structurale), Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajatin ultimii 3 ani - completare formular, din care sa rezulte: - asigurarea cu personal de specialitate, - numarul si pregatirea cadrelor de conducere, - persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiDeclaratie cu privire la intentia de a subcontracta -completare formularDaca este cazul, lista cuprinzand subcontractantiideclarati completare formularinsotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 11:00
Locul: Sediul Administrativ al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti autorizati ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect. 3, Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti-Sectia a IX-a
Adresa postala: Bucuresti, sect. 3, Bdul Unirii nr. 37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031565, Romania, Tel.0213132178, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2-Directia Juridica
Adresa postala: Bucuresti, sect. 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.0212096016, Email: [email protected], Fax: 0212096016, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer