Licitatie Publica - Contract servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic pt. elicopterele EC 135
Anunt de participare numarul 5775/18.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Unitatea Speciala de Aviatie
Adresa postala: Bucuresti, sector1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel.021.233.30.24/021.319.31.91, In atentia: d-lui. Nica Adrian, Email: [email protected], Fax: 021.233.27.98/021.319.31.90
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic pt. elicopterele EC 135
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: teritoriul Romaniei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic, in vederea intretinerii elicopterelor EC 135
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50212000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a elicopterelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic, in vederea intretinerii elicopterelor EC 135 seriile 290, 297 si 334.
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2008 in functie de fondurile financiare alocate.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formularul 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formularul 12B
Dovada privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane-certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare;Persoane juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an/extrase de bilant/orice alte documente prin care operatorul economic isi poate prezenta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
- declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
plafonul minim privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 538.832 lei sau echivalent a 160.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatiile cu privire la lista principalelor prestari in ultimii 3 ani completarea formularului nr. 12 E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: platibili inainte de obtinerea documentatiei, prin ordin de plata sau in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul oricarui agent economic care a depus oferta, cu conditia de a prezenta cartea de identitate si o imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractele ce se vor incheia cu persoane fizice sau juridice straine se vor derula prin intermediul S.C. Comicex S.A., pentru si in numele Ministerului Administratiei si Internelor Unitatea Speciala de Aviatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213118090, Email: [email protected], Fax: +40213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Soseaua Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.+4021323564, Email: [email protected], Fax: +0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Soseaua Bucuresti Ploiesti, km. 8, 5, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel.+40213193191, Email: [email protected], Fax: +40213193190
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2007 14:50