Licitatie Publica - Contract servicii de spalatorie si curatorie uscata
Anunt de participare numarul 104630/29.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE "Eftimie Diamandescu" Balaceanca
Adresa postala: SOS. GARII NR.56, COM CERNICA, SAT BALACEANCA, JUD ILFOV, Localitatea: Balaceanca, Cod postal: 077036, Romania, Punct(e) de contact: JANA EUGENIA PETRESCU, Tel. 021/369.37.40, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 021/369.37.43, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii de spalatorie si curatorie uscata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SPITALUL DE PSIHIATRIE ?EFTIMIE DIAMANDESCU? BALACEANCA;Str. Garii, nr. 56, Com. Cernica ? Balaceanca, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 756, 875RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile disponibile si de gradul de ocupare al paturilor.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru prestare servicii de spalatorie si curatorie uscata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a articolelor textile ce vor fi procesate este de 951.375kg.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 756, 875RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare valabila pana la 31.12.2010 in valoare de 95.137, 50 lei.Garantia de buna executie reprezentand 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, termen de plata 180 de zile de la inregistrarea facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1).Certificatul constatator emis de ONRC care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate codul CAEN 9601 Rev. 2 (codul CAEN 9301 ? Rev. 1) si in care sa nu fieinscrise mentiuni cu privire la incidenta Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei ? original sau copie legalizata.
2).Certificat de cazier fiscal emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice.3).Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice, privind obligatiile catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu inregistreaza datorii la bugetul de stat ? valabil la data deschiderii ofertelor - original;4).Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale de la sediul social al ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul nu inregistreaza datorii la bugetul local ? valabil la datadeschiderii ofertelor ? original.
5).Certificat de inregistrare fiscala, emis de catre ONRC ? copie legalizata.
6). Autorizatie de mediu, aferenta desfasurarii activitatii reglementate de codul CAEN 9601 Rev. 2, emisa de catre autoritatea publica teritoriala pentru protectia mediului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Balanta pe luna martie 2010 - copie.
2. Bilant la 31.12.2009 inregistrat la Directia Generala a Finantelor Publice - copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Recomandari de la minimum trei unitati sanitare
2)Declaratie privind dotarile tehnice specific spalatoriei, utilaje si echipamente.
3)Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru substantele dezinfectante folosite in procesul de spalare.
4)Contract valabil incheiat cu un furnizor acreditat de servicii de medicina muncii, pentru controlul la angajare si controlul periodic al intregului personal5)Contract cu un laborator de specialitate pentru efectuarea de verificari bacteriologicelunare a rufelor.
6)Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca punctul de lucru - spalatorie in care ofertantul va realiza procesul de spalare nu prezinta potential de poluare a apelor ? ofertantul va prezenta dovada ca este dotat cu o statie de epurare a apelor reziduale sau va prezenta doua buletine de analiza eliberate de inspectoratul de sanatate publica teritorial.
7). Declaratie pe propria raspundere prin care sa se indice datele de identificare si experienta sefului spalatoriei (care va coordona prestarea serviciilor catre autoritatea contractanta), datele de identificare si datele relevante privind calificarea si experienta a cel putin cinci angajati din spalatorie care vor fi in mod direct implicati in prestarea serviciilor catre autoritatea contractanta. 8). Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la securitatea si sanatatea in munca, care sunt in vigoare la nivel national si care vor fi respectate de catre ofertant pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.ISO 9001;ISO 14001; OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
51
Descriere: Componenta financiara
2.
Standarde de lucru dedicate prevenirii posibilelor contaminari si a infectiilor nosocomiale
49%
49
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3098/ 23.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 11:48