Licitatie Publica - Contract servicii financiare
Anunt de participare numarul 55225/10.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANASTIREA HUMORULUI (PRIMARIA COMUNEI MANASTIREA HUMORULUI SUCEAVA)
Adresa postala: str.Stefan cel Mare, nr. 142, com. Manastirea Humorului, judetul Suceava, Localitatea: Manastirea Humorului, Cod postal: 727355, Romania, Punct(e) de contact: Andra-Cristensen Hirtopanu, Tel.0745794208, Email: [email protected], Fax: 0230572765
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii financiare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Manastirea Humorului, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de credit in valoare de 1500000 lei pentru finantarea unui obiectiv de investitii derulat prin Programul SAPARD.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare linie credit: 1500000 lei; Durata 12 luni;
Valoarea estimata fara TVA: 240RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de prelungire a liniei de credit, in conditii similare;
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu si fondurile si fondurile europene obtinute prin contractul de finantare semnat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Garantarea imprumutului se va realiza prin cesiune de creante asupra bugetului Primariei Manastirea Humorului, judetul Suceava, aferent anului 2008.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie de eligibilitate; 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta; 3) Certificat de inregistrare de la ORC; 4)Certificate constatatoare: certificat DGFPCFS ( bugetul de stat ); certificat de la primarie (taxe si impozite locale) si certificat de ORC - in termen; 5)Statutul societatii bancare; 6)Autorizatie de functionare emisa de BNR; 7)Fisa de informatii generale; 8) Pt. persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Situatiile financiare pentru anii 2006 si 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor servicii similare de acordare credite/ linii de credit in ultimii 3 ani;
2) Copie dupa documentul care atesta indicatorii de lichiditate si solvabilitate comunicati la BNR sau institutii similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1410 / 06.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Manastirea Humorului, judetul Suceava;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 11:00
Locul: Primaria comunei Manastirea Humorului, judetul Suceava;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia si reprezentantii delegati de ofertanti;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Email: [email protected], Fax: 0230/ 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Manastirea Humorului, compartiment urbanism;
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 142, ,Localitatea: Manastirea Humorului, Cod postal: 727355, Romania, Tel.0230/ 572 765, Email: [email protected], Fax: 0230/ 572 838
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 13:02