Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract servicii financiare de acordare credite bancare


Anunt de participare (utilitati) numarul 139264/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Garbai, Tel. +40 254543144, Email: [email protected], Fax: +40 254546672, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional unic in Valea Jiului pentru sistemul de alimentare cu apa/apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract servicii financiare de acordare credite bancare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC APA SERV VALEA JIULUI SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit in valoare de 1.600.000 lei pentru o perioada de 5 ani necesar pentru achizitionarea unor bunuri .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract servicii: Contractarea unui credit in valoare de 1.600.000 lei pentru o perioada de 5 ani necesar pentru achizitionarea unor bunuri .
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea: 9.000 lei, si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - ordin de plata in contul SC APA SERV VALEA JIULUI SA nr.RO74PIRB22027234470010000 deschisla Pireus Bank Petrosani, confirmata(certificata) de banca emitenta, - fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante, confirmata(certificata) de banca emitenta. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul SGB si va fi prezentat in original. Cuantumul garantiei de buna executie este de 1% din pretul contractului (costul creditarii) 2. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Nu se va accepta constituirea garantiei de buna executie si prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Sa isi defineasca calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea Formulare 2. Acord de asociere(daca este cazul) In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere. La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere autentificat. Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta. Cerinta nr. 2 Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea Formulare Cerinta nr. 3 Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director general Costel Avram; - Director Economic- Mariana Matrica;
- Director Dezvoltare- Monica Tarcea; - Sef Birou Juridic- Adriana Daian.- Compartiment Achizitii- Loredana GarbaiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular. Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 4 Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea Formulare In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 5 Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta formularul nr. 6 din sectiunea Formulare. -Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. -Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1 Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca are ca obiect de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectulcontractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document. Pentru persoane juridice/fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana, in traducere legalizata. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente. Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa detina autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei. Se va prezenta copie conforma cu originalul dupa autorizatia de functionare emisa de B.N.R.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista exercitiu financiarincheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare de 900.000 lei.
Curs mediuBNR: 2009= 4.2373 lei/euro 2010= 4.1285 lei/euro 2011= 4.2379 lei/euroPentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa aiba Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 900000 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) cifra de afaceri poate sa fie cu 50 % mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Sa fi prestat cel putin un serviciu de acordare de credit(suma aferenta taxelor,
comisioanelor, dobanzilor etc.) in valoare de minimum 450.000 lei.
Cerinta nr. 2 Se va prezenta: 1. Declaratie ce contine informatii privind partea/partile din contract, pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ce urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti, specializarea si acordul acestorade a participa ca subcontractant in cadrul contractului.2. Declaratia subcontractantului privind calitatea de participant la procedura.3. Declaratia subcontractantului privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economicicare au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor sunt: membrii comisiei de evaluare, experti cooptati sireprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Mod de desfasurare a procedurii de achizitie publica Etapa I ? de calificare a candidatilor-ofertantii vor prezenta documentele de inscriere la procedura si documentele de calificare.Vor fi preselectati candidatii care indeplinesc conditiile de calificare Etapa a II-a a procedurii de negociere cu candidatii preselectati, se va organiza in baza invitatiei de participare transmisa doar candidatilor preselectati.AC va organiza, in cadrul etapei a doua a procedurii de atribuire, intalniri cu fiecare candidat preselectat in parte, in cadrul carora se desfasoara negocieri cu privire la propunerea tehnica si la cea financiara.Fiecare participant la etapa de negocieri are obligatia de a prezenta, asa cum s-a solicitat prin prezentul document la Etapa II, o propunere de oferta preliminara, care va constitui punctul de pornire al negocierilor.AC isi rezerva, daca este cazul, dreptul de a desfasura negocierile in runde succesive, cu scopul de a reduce numarul de propuneri de oferta care intra in negociere.AC va derula negocieri pana in momentul in care fiecare participant la negocieri declara ca oferta preliminara pe care a prezentat-o nu mai poate fi imbunatatita sau in cazul in care, pe parcursul negocierilor, comisia constata ca nu se inregistreaza imbunatatiri substantiale ale ofertei preliminare fata de rundele anterioare. In aceste doua situatii AC va stabili o intalnire finala cu fiecare participant in parte. In cadrul acestei intalniri fiecare participant are obligatia de a prezenta elementele finale ale propunerii sale tehnice si financiare pentru care urmeaza sa se aplice criteriul de atribuire.Participantii nu au dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV VALEA JIULUI SA - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel. +40 254543291, Fax: +40 2546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer