Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract servicii in vederea realizarii Studiu de fezabilitate obiectiv de investitii Pasaj Suprateran Sos. Andronache- Sos. Stefanesti


Anunt de participare numarul 70226/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel.252.44.46, In atentia: Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract servicii in vederea realizarii Studiu de fezabilitateobiectiv de investitii Pasaj Suprateran Sos. Andronache- Sos. Stefanesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Sectorului 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii in vederea realizarii
(actualizare si completare)
Studiu de fezabilitateobiectiv de investitii Pasaj Suprateran Sos. Andronache- Sos. Stefanesti(inclusiv elaborarea documentatiei necesare aplicarii in cadrul Axei prioritare 2 a Programului Operational Regional- , ,Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul Major de interventie 2.1- Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura +elaborarea caietului de sarcini in vederea atribuirii contractului de prestari servicii de proiectare faza PT + DDE pentru realizarea obiectivului de investitii Pasaj Suprateran Sos. Andronache- Sos. Stefanesti )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii in vederea realizarii
(actualizare si completare)
Studiu de fezabilitateobiectiv de investitii Pasaj Suprateran Sos. Andronache- Sos. Stefanesti(inclusiv elaborarea documentatiei necesare aplicarii in cadrul Axei prioritare 2 a Programului Operational Regional- , ,Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul Major de interventie 2.1- Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura +elaborarea caietului de sarcini in vederea atribuirii contractului de prestari servicii de proiectare faza PT + DDE pentru realizarea obiectivului de investitii Pasaj Suprateran Sos. Andronache- Sos. Stefanesti )
Valoarea estimata fara TVA: 516, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=5000 leigarantia de buna executie=5%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul localplata in contul deschis la trezoreria statului de catre ofertantul declarat castigator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraInformatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Fisa de informatii generaleObligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 ani
Cerinte privind expertii cheie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 aniMinim 3 documentatii avand ca obiect proiecte de infrastructura pentru constructia/ reabilitarea infrastructurii de transport finantate din fonduri externe (Phare, BEI, Banca Mondiala, SAPARD, BIRD, ISPA si fonduri structurale) aprobateinsotite de recomandari din partea beneficiarului / certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractualeDeclaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiSatisfacerea cerintelor privind expertii chiei din documentatia de atribuire anexata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
60%
Descriere:
2.
economic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2009 13:00
Locul: Sediul Primariei Sectorului 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii autorizati ai operatorilor economici, observatori U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect.3, str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213221240, Email: [email protected], Fax: 0213221240, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sect. 4, Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213321188, Email: [email protected], Fax: 0213321188, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Primariei Sectorului 2
Adresa postala: Bucuresti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0211561, Romania, Tel.0212524446, Email: [email protected], Fax: 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer