Licitatie Publica - Contract servicii reparatii si intretinere echipamente de anestezie pentru sali operatii si pentru respiratia asistata
Anunt de participare numarul 49957/16.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dana Sandor, Tel.3165283, Email: [email protected], Fax: 3165283, Adresa internet (URL): www.sccc-ga.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii reparatii si intretinere echipamente de anestezie pentru sali operatii si pentru respiratia asistata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In cadrul sectiilor de anestezie si sali operatii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparatii echipamente anestezie si respiratie asistasta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini si fisa de date din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 400 si 85, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contract pina la 31 12 2008 cu prelungire pina la 30 04 2009 prin act aditional
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 8 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de servicii fata TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri propri alocate de CASMB conform contract de furnizare servicii medicale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligibilitate
-declaratie neincadrare in situatii prevazute in art 181 din OUG 34/2006
-certificat de atestare fiscala emis de organe competente
-certificat constatator emis de ONRC
-autorizatie de functionare
-certificat de inregistrare emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-bilant contabil vizat si inregistrat de organe competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalele lirari din ultimii trei ani
-autorizatie eliberata de firma producatoare pentru fiecare inginer de service
-autorizatie de la firma producatoare pentru repararea echipamentului care fac obiectul contractului
-autorizatie de la firma producatoare pentru suport tehnic si livrare de piese de schimb originale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Operatorul economic va achita la casieria autoritatii contractante 10 RONI in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din b-dul Iancu de Hunedoara nr 30-32 sectorul 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -esctiunea a VII a a contenciosului administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Email: [email protected], Fax: 3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Nationalde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al SCUC, ,Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr 30-32 sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011743, Romania, Tel.316283, Email: [email protected], Fax: 3165283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 12:55