Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract servicii sistem informatic, instruire utilizatori si administratori de sistem


Anunt de participare numarul 132243/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA OLARIU, Tel. 0263/216150 INT108, 0745162284, In atentia: ROMAN DANA, Email: [email protected], Fax: 0263/214235, Adresa internet (URL): www.proiect-poscce.prefecturabn.ro; www.prefecturabn.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii sistem informatic, instruire utilizatori si administratori de sistem
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Institutiei Prefectului Bistrita Nasaud, Bistrita, Piata Petru Rares , nr.1
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul informatic va trebui sa realizeze urmatoarele:
? urmarirea electronica a traseului cererilor depuse in domeniul serviciilor publice de eliberare pasapoarte, permise auto, inmatriculari, apostilare documente si eliberarea autorizatiilor pentru colectarea deseurilor
? asigurarea cadrului tehnic functional pentru desfasurarea de audiente on-line
? programari on-line pentru serviciile publice de eliberare pasapoarte, permise auto, inmatriculari, apostilare, audiente, autorizatii
? plata on-line a taxelor ( taxa de apostilare; taxa placute inmatriculare)
? depunerea on-line de petitii, reclamatii, sesizari
? eliberarea de avize on-line
? furnizarea de date concrete, consistente si actualizate prin intermediul forumului si calendarului de evenimente si unei pagini web reorganizate, adaptate cerintelor actuale si a infochioscurilor amplasate in zone de acces permanent
? familiarizarea cetatenilor cu informatia electronica si accesarea de formulare on-line
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48218000-9-Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
48624000-8-Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
72212218-0-Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem informatic, instruire utilizatori si administratori sistem
Valoarea estimata fara TVA: 1, 310, 738RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Valoarea garantiei de participare este de20.000lei.2.Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si fonduri de la bugetul de stat, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele privind calificarea trebuie sa fie indepliniteconform Anexa 2 la OANRMAP nr. 509/2011
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul/candidatul, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/20062.Ofertantul/ candidatul, nu se incadreaza in situatiile reglementate de art. 181 din OUG 34/2006
3.Ofertantul/ candidatul participa in nume propriu, in asociere sau subcontractor
4.Indeplinirea obligatiilor fiscale fata de bugetul de stat5.Indeplinirea obligatiilor fiscale fata de bugetul local
6.Ofertantul-candidatul-ofertantul asociat-subcontractantul nu se afla in situatiile reglementate de art. 69^1 din OUG 34/2006
7.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
8.Exercitarea activitatii intr-o forma legala, conforma cu specificul contractului de achizitie publica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta demonstrata cu volum de prestari servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani a ofertantului va fi de cel putin 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta demonstrata cu servicii similare-solutie/sistem informatic integrat .
2.Experienta demonstrata cu echipa de proiect
3.Posibilitatea de a rezolva operativ eventualele defectiuni pe perioada de garantie a produselor si serviciilor.
4.Experienta demonstrata prin calificarile profesionale ale membrilor echipei ofertantului
5. Certificarea sistemului calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) a/au finalizat 1 contract sau maxim 2 contracte prestari servicii, cu obiect similar celui care constituie obiectul achizitiei (servicii realizare sistem informatic) in valoare sau valoare cumulata egala sau mai mare de 1.300.000 lei fara TVA.Se va prezenta Lista cuprinzand unitatile prin care se vor asigura servicii de reparatii si intretinere in perioada de garantie a produselor si serviciilor.Echipa va include specialisti cu experienta(manager de proiect, specialist in administratia publica, specialist arhiva electronica, specialist management documente, specialist portal, specialist plati online, specialiat testare, specialist instruire)Respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru serviciile prestate, respectiv SR EN ISO 9001:2008(sistemul de management al calitatii) sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de finalizare al activitatii Implementare si configurare aplicatii software
15%
Descriere: cel mai mic termen de finalizare va primi 15 pct.
3.
Garantie produse Hardware
10%
Descriere: Perioada de garantie cea mai mare va primii 10 pct
4.
Nivelul de integrare dintre aplicatia de arhivare, scanare si de gestiune documentesi portal?numarul de functii pentru servicii web sau functii API care vor fi disponibile in solutia ofertata
15%
Descriere: Oferta cu cel mai mare nr functii va primii 15 pct
5.
Numarul de elemente de securitate care vor asigura integritatea functiilor de comunicare intre client si server si care vor fi disponibile in solutia ofertata
10%
Descriere: Oferta cu elementele de securitate mai mare-10 pct
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2012 10:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Bistrita Nasaud , Piata Petru Rares, nr.1 sala 15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, axa prioritara III ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele public si privat
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Pentru departajarea ofertelor cu punctaje egale se vor aplica in mod succesiv urmatoarele criterii: a) Pretul oferteib) T.3. Nivelul de integrare dintre aplicatia de arhivare, scanare si de gestiune documente electronica a documentelor si aplicatia portal ? numarul de servicii web sau functii API care vor fi disponibile in solutia ofertata.c) T.4. Nivelul de securitate al aplicatiei de arhivare, scanare si de gestiune documente electronica a documentelor si al aplicatiei portal ? numarul de elemente de securitate care vor asigura integritatea functiilor de comunicare intre client si server si care vor fi disponibile in solutia ofertata.d) T.2. Perioada de garantiee) T.1. Termenul de finalizare al activitatii Implementare si configurare aplicatii software
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Bistrita-Nasaud, Serviciul Financiar Contabil, Resurse Umane si Administrativ
Adresa postala: str. Piata Petru Rares, nr.1, jud.Bistrita-Nasaud, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel. 0263216150 int.29003, Email: [email protected], Fax: 0263214235, Adresa internet (URL): www.proiect-poscce.prefecturabn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer