Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract servicii sistem informatic, instruire utilizatori si administratori de sistem


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
701.162 RON

Castigatorul Licitatiei: SC SOBIS SOLUTIONS SRL
Anunt de atribuire numarul 132243/06.06.2012
Informatii anunt de participare asociat 125225
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA OLARIU, Tel. +40 263216150/0745162284, In atentia: ROMAN DANA, Email: [email protected], Fax: +40 263214235, Adresa internet (URL): www.proiect-poscce.prefecturabn.ro; www.prefecturabn.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii sistem informatic, instruire utilizatori si administratori de sistem
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Institutiei Prefectului Bistrita Nasaud, Bistrita, Piata Petru Rares , nr.1
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul informatic va trebui sa realizeze urmatoarele: ? urmarirea electronica a traseului cererilor depuse in domeniul serviciilor publice de eliberare pasapoarte, permise auto, inmatriculari, apostilare documente si eliberarea autorizatiilor pentru colectarea deseurilor? asigurarea cadrului tehnic functional pentru desfasurarea de audiente on-line? programari on-line pentru serviciile publice de eliberare pasapoarte, permise auto, inmatriculari, apostilare, audiente, autorizatii? plata on-line a taxelor ( taxa de apostilare; taxa placute inmatriculare)? depunerea on-line de petitii, reclamatii, sesizari? eliberarea de avize on-line? furnizarea de date concrete, consistente si actualizate prin intermediul forumului si calendarului de evenimente si unei pagini web reorganizate, adaptate cerintelor actuale si a infochioscurilor amplasate in zone de acces permanent? familiarizarea cetatenilor cu informatia electronica si accesarea de formulare on-line
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48218000-9-Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
48624000-8-Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
72212218-0-Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
701, 161.58RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S248-403734din24.12.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 30 Denumirea: Contract servicii sistem informatic, instruire utilizatori si administratori de sistem
V.1) Data atribuirii contractului 31.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC SOBIS SOLUTIONS SRL
Adresa postala: str.Calea Dumbravii, nr.99A, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550399, Romania, Tel. 0269230039, Fax: 0269230059
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1310738.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 701161.58 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, axa prioritara III ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele public si privat
VI.2) Alte informatii
Pentru departajarea ofertelor cu punctaje egale se vor aplica in mod succesiv urmatoarele criterii: a) Pretul oferteib) T.3. Nivelul de integrare dintre aplicatia de arhivare, scanare si de gestiune documente electronica a documentelor si aplicatia portal ? numarul de servicii web sau functii API care vor fi disponibile in solutia ofertata.c) T.4. Nivelul de securitate al aplicatiei de arhivare, scanare si de gestiune documente electronica a documentelor si al aplicatiei portal ? numarul de elemente de securitate care vor asigura integritatea functiilor de comunicare intre client si server si care vor fi disponibile in solutia ofertata.d) T.2. Perioada de garantiee) T.1. Termenul de finalizare al activitatii Implementare si configurare aplicatii software
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +04 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Bistrita-Nasaud, Serviciul Financiar Contabil, Resurse Umane si Administrativ
Adresa postala: str. Piata Petru Rares, nr.1, jud.Bistrita-Nasaud, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel. +40 263216150, Email: [email protected], Fax: +40 263214235, Adresa internet (URL): www.proiect-poscce.prefecturabn.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer