Licitatie Publica - Contract servicii transport amendamente
Anunt de participare numarul 45790/10.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA VALCEA
Adresa postala: STRADA OITUZ, NR.7, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240402, Romania, Punct(e) de contact: ION CONSTANTINESCU, Tel.0250/740044, Email: [email protected], Fax: 0250/730614
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract servicii transport amendamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Ruta Targu Mures - localitati ale judetului Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportul cantitatii de aproximativ 4100 to amendamente (carbonat de calciu pe ruta)Targu Mures - localitati ale judetului Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60122000-9 - Servicii de transport rutier de marfuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Transportul cantitatii de aproximativ 4100 to amendamente (carbonat de calciu pe ruta)Targu Mures - localitati ale judetului Valcea
Valoarea estimata fara TVA: 361, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 7200 lei;Garantia de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume alocate de catre Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - in termen de 15 zile de la virarea lor in cont.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare si constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local si bugetul de stat, precum si a contributiei la asigurarile sociale;
Bilantul la 31.12.2007;
Balanta la 31.12.2007;
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul contractului in ultimii trei ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie -indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local si bugetul de stat, precum si a contributiei la asigurarile sociale;Bilantul si balanta sa inregistreze profit;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii in ultimii trei ani -documente;
Informatii referitoare la studiile si pregatirea profesionala si calificarile personalului de conducere, precum si a responsabilului de conducere;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;
Informatii privind masurile de protectie a mediului;
Capacitatea de transport
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ISO 9001;Capacitate de transport cu autocamioane de 28 to acoperite cu prelata- 200 to/zi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 12:00
Locul: Sediul DADR Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai UCVAP, imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: B-dul Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3199580, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Valcea
Adresa postala: Strada Oituz, nr. 7, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240402, Romania, Tel.0250/740044, Email: [email protected], Fax: 0250730614
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 19:47