Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE DE PRODUSE DE MEDICAMENTE UZ UMAN


Anunt de participare numarul 136583/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Adresa postala: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: TudoracheIrina, Tel. +40 213346463, Email: [email protected], Fax: +40 213346463, Adresa internet (URL): www.innbn-bucuresti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte organisme abilitate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE DE PRODUSE DE MEDICAMENTE UZ UMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare Bucuresti, sector 4, Sos. Berceni 10-12 ? FARMACIE (parter)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 727, 057.68 si 6, 387, 036.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile estimate, necesare autoritatii contractante pentru 24 de luni precum si cantitatile estimate ce pot face obiectul fiecarui contract subsecvent (ce va fi incheiat lunar, trimestrial saupe orice perioada acoperita de disponibil bugetar) sunt prezentate in Caietul de sarcini ANEXA 1
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33622000-6-Medicamente pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33622200-8-Antihipertensive (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
anexa B de cate ori este necesar, pentru fiecare lot in parte
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 727, 057.68 si 6, 387, 036.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in contul ? RO77TREZ7045005XXX004253 ? sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.?Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, fara TVAin cuantumul prevazut in Anexa B a fisei de date.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere.In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: pentru valori estimate / lot cuprinse intre 63.000-420.000 lei valoarea retinuta va fi de 1 % din valoarea estimata, iar pentru cele cuprinse cu valori estimate intre 420.001 ? 4.200.000, valoarea retinuta va fi 4.200+ 0.1 % din ceea ce depaseste 420.001 lei. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului, prin: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;Garantia de buna executie devine anexa la contract conform Art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Completarea formularului nr. 2)
- Declaratie privind eligibilitatea conform Oug 34/2006 Art. 180 (Completarea formularului nr. 3)
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 - Manager: Dr. Corneliu Toader; Director Financiar ? Contabil: Ec. Ligia Zamfira; (Completarea formularului nr. 9)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Completarea formularului nr. 4)
- Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Scanat)
- Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Scanat) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (Scanat)
- Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data limita de depunere a ofertelor (Scanat)
- Autorizatie de punere pe piata - conform legii 95/2006 cap.3 titlul 17 (Se va prezenta declaratie pe propria raspundere sub forma de tabel scanat in format pdf, din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate la datalimita de depunere aofertelor, a autorizatiilor de punere pe piata pentru loturile ofertate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Se solicita, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari 2009, 2010, 2011.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani
In cazul existentei subcontractantilor
Prezentarea urmatoarelor formulare:
1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu produse farmaceutice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 09:00
Locul: INSTITUTUL NATIONAL DE NEUROLOGIE SI BOLI NEUROVASCULARE-SOS. BERCENI 10-12, SECTOR 4, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2, alin.1, lit.a) din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Sos. Berceni, nr. 10-12, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041914, Romania, Tel. +40 213346463, Email: [email protected], Fax: +40 213346463
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer