Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHID


Anunt de participare numarul 40887/22.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: ALIS DAVID, Tel.318.05.11, Email: [email protected], Fax: 314.00.15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHID
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 155, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE NECESITATILE BENEFICIARULUI SI FONDURILE DISPONIBILE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHID
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111140-8 - Gaze medicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA MINIMA 28.000 MC
CANTITATEA MAXIMA 537.600 MC
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 200 si 1, 155, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 31.07.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 1% DIN VALOARAE MAX.ESTIMATA =11558.40 LEI;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VAL.FARA TVA A FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII: FONDUL NATIONAL UNIC A ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate, completarea formularuluinr.1-in original
2.Declaratie privind inexistenta starii de faliment, completarea formularului nr.2- in original
3.Certificat eliberat D.G.F.P , valabil la data organizarii procedurii -in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
4.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, valabil la data organizarii procedurii -in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului -in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
6.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C. -in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
7.Autorizatie de punere pe piata , eliberata de M.S.(A.N.M.) sau echivalent- in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
8.Certificat de conformitate , emis de M.S- Agentia Nationala a Medicamentului) sau echivalent- in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
9.Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana- in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11.Bilantul financiarcontabil la 30 iunie 2007, vizat de D.G.F.P. -in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, TUV sau echivalent- in xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul
2.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - in original
3.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani- Formularul nr. 4- in original
4.Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari - in original
5.ANGAJAMENT IN SCRIS - privind livrarea produsului in termen de10 zile de la primirea comenzii - in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
48232/18.12.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2008 14:00
Locul: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI FIRMELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.38, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030054, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.272, alin.1 si 2 din OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR.169, SECTOR, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021.318.05.11, Fax: 021.314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer