Licitatie Publica - Contractare de imprumut bancar - 1.000.000 euro
Anunt de participare numarul 102399/19.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel. 0244-322005, Email: [email protected], Fax: 0244-320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare de imprumut bancar - 1.000.000 euro
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Busteni
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractare de imprumut bancar - 1.000.000 ?, pentru o perioada de pana la 20 ani - perioada de gratie de minim 3 ani (36 luni) - maxim 6 ani (72 luni) si perioada de rambursare de minim 14 ani - maxim 17.ani, in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare de imprumut bancar - 1.000.000 ?, pentru o perioada de pana la 20 ani - perioada de gratie de minim 3 ani (36 luni) - maxim 6 ani (72 luni) si perioada de rambursare de minim 14 ani - maxim 17.ani, in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes local, si anume:
- Lucrari de modernizare a strazii Palanca - oras Busteni
- Lucrari de modernizare a strazilor: Amurgului, Crinului, Moissy-Cramayel, Urlatorii, Nicolae Balcescu, Gloriei - oras Busteni
- Lucrari de modernizare strazi: Cuza Voda, Caporal Musat
- Retele de apa si canalizare pentru modernizarea strazilor: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se poate opta pt. refinantarea creditului in aceleasi conditii de acordare ca si creditul initial.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 15000 euro. Garantia de buna executie - nesolicitata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, operatorii economici sunt obligati sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul va intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor conform O.U.G. nr.64/2007 aprobata prin legea 109/2008 si a HG 9/2007 privind constituirea, componenta si functionarea Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"
- Prezentare declaratie pe proprie raspundere. conform formular nr.2
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data licitatiei;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care ca reiasa ca este abilitat in prestarea serviciului care face obiectul achizitiei publice;
- Autorizatie de functionare emisa de BNR - copie simpla
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
- Se completeaza formularul 3. "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si declaratie privind cifra de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 4 "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client.
- Completare formular nr. 5 + anexa "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani"
- Completare formular nr. 6 si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
- Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Urgentarea lucrarilor care vor fi finantate
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Preselctarea candidatilor se va face in functie de cifra de afaceri globala, astfel vor fi selectati primii 5 ofertanti, in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri globale.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6030
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 12:00
Locul: Primaria Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
candidatii sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. 0244.544 781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta. In cazul in care cererea priveste continutul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 14:41