Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractare finantare rambursabila (imprumut intern-credit bancar de tip revolving) pentru realizarea unui obiectiv de investitii de interes local in com. Turt, jud. Satu Mare


Anunt de participare numarul 57022/01.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Turt
Adresa postala: Primaria comunei Turt, com. Turt, str. Piata-Eroilor, nr.18, jud. Satu-Mare, Localitatea: Turt, Cod postal: 447330, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Belbe, Tel.0261/834672, In atentia: Eugen Gh. Komos, Email: [email protected], Fax: 0261/834574
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare finantare rambursabila (imprumut intern-credit bancar de tip revolving) pentru realizarea unui obiectiv de investitii de interes local in com. Turt, jud. Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria comunei Turt, str. Piata-Eroilor, nr. 18, jud. Satu Mare, cod 447330
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile (imprumut intern-credit de tip revolving) in valoare de 1.000.000 lei (fara TVA), pe o perioada de 10 ani, cu o perioada de gratie de 12 luni, pentru finantarea lucrarilor neeligibile (inclusiv TVA)necesare pentru realizarea obiectivului de investitii care face obiectul proiectului FINALIZAREA SI MODERNIZAREA LUCRARILOR DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA TURT, JUDETUL SATU MARE, finantat prin Proramul SAPARD, masura 2.1..
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile (imprumut intern-credit bancar de tip revolving) in valoare de 1.000.000 lei (fara TVA), pe o durata de 10 ani, cu termen de gratie de 12 luni, cu dobanda, comisioanele si celelalte taxe aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 25000 sub forma de scrisoare de garantie bancara care poate fi emisa inclusiv de catre ofertant.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al comunei Turt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin incheierea unui contract in acest sens.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A;
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetul local;
Certificat constatator emis de catre ORC-in original;
Autorizatie de functionare emisa de catre BNR sau alta autoritate competenta similara (copie autentificata);
Certificat de inregistrare emis de catre ORC-copie;
Fisa cu informatii generale;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12C;
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora-Formular 12G.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea situatiilor financiare aferente anilor 2006 si 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii de acordare de credite pentru societati comerciale, autoritati publice si institutii publice, prestate in ultimii trei ani-Formular 12E;
Copie dupa documentul care atesta indicatorii de lichiditate-mai mare de 1, 2% si solvabilitate-minim 20%.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Necesitatea asigurarii fondurilor pentru realizarea unui obiectiv de investitii finantat prin Programul SAPARD, investie care este in curs de executie si are termen de finalizare data de 07.09.2008.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Declaratie si tabel anexa cuprinzand nivelul cumulat al creditelor acordate pentru societati comerciale, autoritati publice si institutii publice in anul 2007.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin plata in numerar la casieria Primariei comunei Turt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 14:00
Locul: Primaria comunei Turt, Birou Primar.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, cu imputernicire.Reprezentantii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Email: [email protected], Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Turt
Adresa postala: str. Piata-Eroilor, nr. 18, Localitatea: Turt, Cod postal: 447330, Romania, Tel.0261-834672, Email: [email protected], Fax: 0261-834574
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2008 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer