Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractare imprumut bancar pentru finantarea activitatilor care tin de obiectul de activitate al SRTV


Anunt de participare numarul 141960/14.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE
Adresa postala: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA DUDU, Tel. +40 213058859, Email: [email protected], Fax: +40 213058859, Adresa internet (URL): www.tvr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu public autonom de interes national
Activitate (activitati)
Altele: Media
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare imprumut bancar pentru finantarea activitatilor care tin de obiectulde activitate al SRTV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul SRTV
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractare imprumut bancar pentru finantarea activitatilor care tin de obiectul de activitate al SRTV, de min. 77.000.000 lei si max. 90.500.000 lei, grupat in trei loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare imprumut bancar pentru finantarea activitatilor care tin de obiectele de activitate ale SRTV, de min. 77.000.000 lei si max. 90.500.000 lei, grupat in trei loturi, astfel: Lotul 1 - linie de credit in valoare de 14.000.000 lei; Lotul 2- imprumut la termen in valoare de 34.500.000 lei; Lot 3 - imprumut la termen in valoare de 42.000.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 39, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 27.400 LEI din care: Pentru Lotul 1:8.200 Lei. Pentru Lotul 2:9.200 Lei. Pentru Lotul 3:10.000 Lei. Garantia se va constitui in LEI saucontravaloarea acestei sume in EURO la cursul leu/euro al BNR valabil la data publicarii pe www.e-licitatie.ro a anuntului de participare.Pentru ofertantii care se incadreaza la Legea 346/2004 - IMM se vor prezenta si documentejustificative in acest sens;In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici;In cazul in care ofertantul este o asociere, daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50%a cuantumului garantiei de participare;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 45 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006);Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: ordin de plata incontul SRTv - RO25ABNA4100264100069546 deschis la RBS ROMANIA SA, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006);In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul 11).Cuantumul garantiei de participare care se va retine in cazul depunerii, de catre ofertant, a unei contestatii care va fi respinsa de catre CNSC, este (conf. art. 278ยน din OUG nr. 34/2006) de 8.160 lei pentru Lotul 1; 9.060 lei pentru Lotul 2; 9.360 lei pentru Lotul 3. Cuantumul garantiei de buna executie: 1%din valoarea contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 (instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006
Se va completa Formularul 7 ? Declaratie privind eligibilitatea - in original
Obs.: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru asociat/ asociati sau tert sustinator
Cerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006
Se va completa Formularul 3?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-in original
Obs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti si asociati. 2. Neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), c) ind 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinator
Cerinta nr. 3 Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Se va completa Formularul 13 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original
Cerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006
Se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- in original
Obs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si tert sustinator.2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul SRTv sunt: Claudiu Saftoiu - Presedinte Director General
Mirela Domnica Bucur - Coordonator Dep. FinanciarContabil
Mihaela Botea - Consilier PDG
Ioana Silea - Coordonator Serviciu Financiar
Marioara Dudu - Coordonator Serviciu Achizitii
Aura Linte - Serviciul Achizitii
Marius Sandu - Compartiment Juridic
Marin Drumcea - Compartiment Juridic
Cerinta nr. 5 Documente care atesta calitatea de participant la procedura
Operatorul economic (lider, asociat), va completa Formularul 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1 Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare
Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate
Cerinta nr. 2: Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Conform notei justificative.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Declaratie pe proprie raspundere in ceea ce priveste volumul activelor (exprimate in RON) la 31 decembrie 2011.Primii 10 candidati in ordine descrescatoare a volumului total al activelor.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Loturile 2 si 3.Costul mediu al creditului .Cost mediu = (suma comisioane + suma dobanzi) / 5 ani
2.
Conditii de rulaj
15%
Descriere: Loturile 2 si 3
3.
Perioada de gratie exprimata in numar de luni
15%
Descriere: Loturile 2 si 3
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2013 12:30
Locul: Sediul SRTV, Calea Dorobantilor 191, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru LOTUL 1, criteriile de atribuiresi punctajele pentru fiecare criteriu sunt mentionate in Anexa B - Lotul 1 Linie de credit.PENTRU OFERTE EGALE: In situatia in care doua sau mai multe oferte finale imbunatatite obtin acelasi punctaj, va fi declarata castigatoare oferta cu valoarea de imprumut cea mai mare.In situatia in care doua sau mai multe oferte finale imbunatatite au punctaje egale si aceleasi valori ale imprumutului ofertat, autoritatea contractanta va solicita acestora prezentarea unei noi oferte financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia va fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor 191, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Tel. +40 213058871, Email: [email protected], Fax: +40 213058871, Adresa internet (URL): www.tvr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2013 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer