Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractare imprumut bancar pentru realizare investitii de interes local


Anunt de participare numarul 73161/06.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare imprumut bancar pentru realizare investitii de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractare imprumut bancar pentru realizare investitii de interes local in valoare de 12.883.000 lei pe o perioada de 8 ani cu perioada de gratie de 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare imprumut bancar de 12883000 lei pe o perioada de 8 ani, cu o perioada de gratie de 4 ani, pentru realizare investitii de interes local in municipiul Targoviste. Tragerile se vor efectua in doua transe: prima la 30.05.2009 in valoare de 6.000.000lei , iar cea de-a doua la data de 30.09.2009 in valoare de 6.883.000 lei .
Valoarea estimata fara TVA: 28, 659, 327RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 450.000 lei - scrisoare de garantie bancara ; garantie de buna executie - 0, 5% din valoarea contractului- scrisoare de garantie bancara de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al municipiului Targoviste
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: - declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- certificat de atestare fiscala - Finante publice - plata datoriilor la bugetul de stat consolidat- Certificat de atestare fiscala - taxe si impozite locale- copie CUI- Certificat constatator emis de ORC- autorizatie de functionare emisa de BNR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Bilant contabil 2005, 2006, 2007- cu viza organelor fiscale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min. 80.000.000 lei;
-Bilanturile contabile pe 2005, 2006 si 2007 cu viza organelor fiscale sa fie pozitive,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii de acordare de credite pe ultimii trei ani insotita de minim trei recomandari din partea unor beneficiari de credite insotite de date privind derularea acestora (contract, alte informatii relevante) pastrand confidentialitatea datelor unde este cazul. In cazul in care beneficiarii au fost autoritati publice, se va atasa si avizul Comisiei de avizare a creditelor din cadrul Ministerului Finantelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea celor 3 recomandari insumate sa fie de minim 10.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: -numerar-str.Poet Gr. Alexandrescu, bl.E4 parter - OP - Trezoreria Targoviste, cont RO26TREZ2715006XXX000248
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2009 13:00
Locul: Primaria Targoviste, Str. Revolutiei nr.1-3, Sala de Casatorii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti delegati de UCVAP ( Min. Finante), alte persoane autorizate de autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Finalizarea contractului cu ofertantul castigator se va face in termen de 7 zile de la data emiterii avizului Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale (pentru administratia publica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: str, Stavropoleos nr. 6, sect.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str.Independentei, nr. 34, ,Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0245612344, Fax: 0245611893, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contencios juridic si executare silita-Primaria Targoviste
Adresa postala: Str. Revolutiei, nr.1-3 , ,Localitatea: Targoviste, ,Cod postal: 130011, ,Romania, Tel.0245611222/133, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer