Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTARE IMPRUMUT INTERN PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII -AMENAJARE TROTUARE PIETONALE CU PAVELE IN PERIS


Anunt de participare numarul 132234/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PERIS (PRIMARIA COMUNEI PERIS)
Adresa postala: Comuna Peris, Sat Peris, Str Principala nr 211 jud Ilfov, Localitatea: Peris, Cod postal: 077170, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA RADU, Tel. 021/267.02.10, Email: [email protected], Fax: 021/267.02.45, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTARE IMPRUMUT INTERN PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII -AMENAJARE TROTUARE PIETONALE CU PAVELE IN PERIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: In contul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTARE IMPRUMUT INTERN PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII -AMENAJARE TROTUARE PIETONALE CU PAVELE IN PERIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare imprumut intern in valoare de 1597332.04 lei, cu o maturitate de pana la 20 ani, in vedwerea asigurarii finantarii obiectivului de investitii-Amenajare trotuare pietonale in Peris
Valoarea estimata fara TVA: 3, 929, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 40.000 leiGarantia de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru refinantarea creditului cu ofertantul declarat castigator pana la sfarsitul contractului.Contractul intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1; Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006-Formular 2; Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 3; Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006-Formular4; Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata sau lizibila certificata conform cu originalul din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare obiectului contractului; Autorizatie de functionare emisa de BNR in copie sau copie lizibila certificata conform cu originalul semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 5 cu informatii referitoare la datele de identificare ale operatorului economic si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa cu informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 12E si anexa acestuia;
-Formular 12;
-Daca este cazul declaratie privind subcontractantii Formular 12G
-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertate la nivelul ISO 9001/2008 in domeniul serviciilor care fac obiectul procedurii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani;
-Informatii privind calitatea de participant la procedura;
-Informatii privind subcontractantii daca este cazul-ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2012 12:00
Locul: Primaria comunei Peris, str. Principala, nr. 211, sat Peris, comuna Peris, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI PERIS-BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Principala, nr. 211, sat Peris, comuna Peris, judet Ilfov, Localitatea: Peris, Cod postal: 077150, Romania, Tel. 021/2670210, Email: [email protected], Fax: 021/2670245
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer