Licitatie Publica - CONTRACTARE IMPRUMUT PE TERMEN LUNG PENTRU FINANTAREA UNOR INVESTITII
Anunt de participare numarul 12642/05.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGUTESTI
Adresa postala: SAT DRAGUTESTI COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ, Localitatea: Dragutesti, Cod postal: 217225, Romania, Punct(e) de contact: ION COVRIG, Tel.0253227625, Email: [email protected], Fax: 0253227543, Adresa internet (URL): www.primariadragutesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTARE IMPRUMUT PE TERMEN LUNG PENTRU FINANTAREA UNOR INVESTITII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA DRAGUTESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII BANCARE - CONTRACTARE IMPRUMUT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII BANCARE IN VEDEREA CONTRACTARII UNUI IMPRUMUT PE TERMEN LUNGPENTRU FINANTAREA UNOR INVESTITII.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 5000 LEI. GARANTIE DE BUNA EXECUTIEDE 1% DIN VALOAREA CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL IN CARE O OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE, ACORDUL DE ASOCIERE VA FI LEGALIZAT INAINTE DE INCHEIERE A CONTRACTULUI DE PRESTARI SERVICII.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat; Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat; Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului original; Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ; Bilantul contabil la 31. 12. 2006 sau 31.06.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate lista a principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.Dobanda
65%
Descriere:
2.
2.Garantii pentru acordare credit procent din valoarea investitiei
15%
Descriere:
3.
3.Comision de administrare credit
5%
Descriere:
4.
4. Perioada de gratie
5%
Descriere:
5.
5. Comision de analiza dosar si acordare credit
5%
Descriere:
6.
6. Comision de penalizare pentru rata restanta
3%
Descriere:
7.
7. Comision de rambursare anticipata
2%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2007 16:00
Locul: SALA DE SEDINTE DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI DRAGUTESTI, SAT DRAGUTESTI, COMUNA DRAGUTESTI, GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTIILOR IN BAZA DELEGATIEI SAU IMPUTERNICIRII.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104641 , Email: [email protected] , Fax: 0213104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GORJ
Adresa postala: STR TUDOR VLADIMIRESCU, NR 34 TG-JIU, JUDETUL GORJ, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210110, Romania, Tel.0253.213964, Fax: 0253.218661
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI DRAGUTESTI
Adresa postala: SAT DRAGUTESTI, Localitatea: DRAGUTESTI, Cod postal: 217225, Romania, Tel.0253227625, Email: [email protected], Fax: 0253227543, Adresa internet (URL): WWW.primariadragutesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2007 17:58