Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractare linie de finantare pentru obiective de investitii in Orasul Pecica


Anunt de participare numarul 135121/01.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PECICA
Adresa postala: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Punct(e) de contact: PAMELA SIMONA BANYA, Tel. +40 257468323, Email: [email protected], Fax: +40 257468633, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare linie de finantare pentru obiective de investitii in Orasul Pecica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Pecica, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune obtinerea unei linii de finantare pentru obiective de investitii in Orasul Pecica. Informatiile referitoare la destinatia creditului sunt detaliate la pct. III.3. din Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 credit bancar in valoare de 8.000.000 lei pentru o perioada de 36 de luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 26.000 lei; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC.Garantia de participare se va constitui numai in lei; perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO56TREZ0315006XXX000135, deschis la Trezoreria Orasului Pecica.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc. garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 5.080 lei. Se va constitui in cuantum de 5% din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Dc. garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Garantia de buna executie se restituie de catre autoritatea contractanta, conform art. 92, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, in termen de cel mult14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca Oarsul Pecica nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In cele 36 luni, vor fi incluse: per.de gratie-12 luni (per.in care vor fi rambursate doar dob. nu si ratele de capital);per.de tragere: 21 luni de la data semn.contrac. de serv.bancare;per. de rambursare a creditului-24 luni. Alte cond. specifice preciz.in Caietul de sarcini, anexa la prez.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Cerinta obligatorie:
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
1. Bobeica Dorina ? Presedinte al Comisiei de evaluare
2. Mot Adela - Membru al Comisiei de evaluare
3. Dragos Elisabeta - Membru al Comisiei de evaluare
4. Juncan Corina - Membru al Comisiei de evaluare
5. Brindas Lavinia ? Membru supleant al Comisiei de evaluare
6. Codos Paraschiva - Membru supleant al Comisiei de evaluare
Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.
In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.
In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 13 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie:
In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Mod de dovedire:
1.Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 14 si Formularul nr. 15 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexele 1 si 2 la Formularul nr. 15 respectiv: - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
4.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.
Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).
Mod de dovedire:
1.Se va atasa Formularul nr. 6 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original.2.Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare (Formularul nr. 7) - in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Acordurile/Contractele de subcontractare vor fi prezentate in limba romana sau, daca sunt incheiate in alta limba decat limba romana, in copie insotita de traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5.) Cerinta obligatorie:
In cazul in care oferta este depusa de o asociere (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asocierilor (consortiilor) se va prezenta: 1.Formularul nr. 8 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2.Contractul de asociere conform Formularului nr. 9 (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 10 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP).1. Mentiune: : Ofertantii care se incadreaza categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituirea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitoare la cifra de afaceri. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 11.2. Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din HG 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 5), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Anexei la Form. 5) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN 6419 (Rev. 2) Alte actvitati de intermedieri monetare.
Mod de dovedire:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.
Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.
Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 6419 (Rev. 2) Alte actvitati de intermedieri monetare sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 2.600.000 lei (pentru persoanele juridice romane).
Pentru persoanele juridice straine media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va determina: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron.
- cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron.
Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat servicii similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri prezentand maximum 2 contracte finalizate sau in curs de derulare avand ca obiect servicii similiare celor ce fac obiectul procedurii (servicii de acordare de credit bancar) in valoare cel putin egala cu 1.300.000 lei, fara TVA.Cerinta e indeplinita si daca operatorul economic prezinta un singur contract de valoarea impusa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5.189/02.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 11:00
Locul: sediul Primariei Orasului Pecica, localitatea Pecica, str. 2, nr. 150, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul ofertelor depuse, departajarea ofertelor (cu pret egal) se va face prin depunerea de catre ofertantii aflati in aceasta situatie a unor noi propuneri financiare in plic inchis.Mentiuni: 1. In perioada de derulare a imprumutului, inclusiv in perioada de tragere, Orasul Pecica isi rezerva dreptul de a efectua rambursari anticipate din sumele incasate de la finantator, fara a i se percepe de catre institutia bancara comision de rambursare anticipata.2. In ceea ce priveste modul de rambursare se va avea in vedere faptul ca, atat in ceea ce priveste dobanda cat si ratele de capital, acestea vor fi platite de catre Orasul Pecica la interval de 3 luni (in ultimele 10 zile ale celei de-a treia luni) indiferent daca rambursarea ratelor de capital se va efectua in perioada de gratie sau ulterior expirarii perioadei de gratie.3. Alte conditii specifice precizate in Caietul de sarcini anexa la prezenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata intr-un drept/interes legitim printr-un act al AC, prin incalcarea dispoz.legale in materia achizitiilor publice poate sesiza CNSC cf.art. 2562 din O.U.G. 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Pecica - Compartimentul juridic
Adresa postala: Pecica, str. 2, nr. 150, judetul Arad, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Tel. +40 257468323, Email: [email protected], Fax: +40 257468633
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer