Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractare servicii financiare de acordare a unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.225.000 lei necesara implementarii proiectului ?Dezvoltarea Comunei Chirpar prin modernizarea drumurilor, construirea sistemelor de apa si apa uzata, punerea


Anunt de participare numarul 142378/07.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CHIRPAR (PRIMARIA COMUNEI CHIRPAR)
Adresa postala: Str. Principala nr. 47, Localitatea: Chirpar, Cod postal: 557080, Romania, Punct(e) de contact: STANULET CHIRION, Tel. +40 0269586101, Email: [email protected], Fax: +40 0269586228, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala ? Comuna Chirpar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare servicii financiare de acordare a unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.225.000 lei necesara implementarii proiectului ?Dezvoltarea Comunei Chirpar prin modernizarea drumurilor, construirea sistemelor de apa si apa uzata, punerea in valoare a mostenirii culturale si infiintarea unui centru social pentru batrani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Comunei Chirpar, Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractare servicii financiare de acordare a unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.225.000 lei necesara implementarii proiectului ?Dezvoltarea Comunei Chirpar prin modernizarea drumurilor, construirea sistemelor de apa si apa uzata, punerea in valoare a mostenirii culturale si infiintarea unui centru social pentru batrani?, din care 1.425.000lei sub forma unei linii de credit pentru o perioada de 6 luni si 800.000 lei sub forma unui credit cu o maturitate de 180 luni (15 ani).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii financiare de creditare pentru suma de 2.225.000 Lei, din care 1.425.000lei sub forma unei linii de credit pentru o perioada de 6 luni si 800.000 lei sub forma unui credit cu o maturitate de 180 luni (15 ani).
Valoarea estimata fara TVA: 926, 262.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 18.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Daca garantia se va constitui in valuta, echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei LIMITA de depunere a ofertelor cu 5 zile.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original.2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO03 TREZ 5785 006X XX00 0252, deschis la Trezoreria Agnita, cod fiscal 4306976.Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma 4.706, 26 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Garantia de buna executie va fi5% din valoarea contractului, fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este egala cu durata contractului.Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare ale OUG 34/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular nr. 1din Sectiunea Formulare - Declaratie privindeligibilitatea.2. Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 2din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale (certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare;4. Declaratie privindcalitatea de participant la procedura, Formular nr. 4;5. Acord de asociere Formular nr. 14;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 3, din Sectiunea Formulare.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 5din Sectiunea Formulare;(Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv cu: - Stanulet Chirion ? primar- Feldeoiu Eugen ? viceprimar- Rus Rodica Niculina ? secretar- Maxim Verginica - contabil
Consilieri locali: Sava Ioan, Stanulet Mioara, Foloba Ioan, Aldea Gabriel Ioan, Petrisor Ioan, Scutea Nicolae, Morariu Ioan, Constandin Ioan, Stanulet Simion, Popsor Simion.
Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, va prezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciere.3. In situatia in care ofertantul are declarat Tert sustinator acesta va prezenta: Declaratia pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 , lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, include activitateasi este autorizat pentru prestarea serviciului ce face obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.2. Autorizatie de functionare eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei in copie conforma cu originalul sau copie legalizataNote: 1. Autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator si Autorizatia de functionare eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 6 Informatii generale despre ofertant, din care sa reiasa persoanele de contact, adresa, telefoanele si e-mail-urile de contact valabile, precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va face dovada ca a indeplinit cel putin 1 (unu) contract de servicii financiare de acordare credit indiferent daca beneficiarii creditului au fost autoritati contractante sau clienti privati;2. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Formular nr. 7
3. Ofertantul va prezenta: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular nr. 12), si Acord de subcontractare (daca este cazul) Formular nr. 13 ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta: certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea serviciilor. Documentele solicitate se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Formularul 7 si Declaratia privind subcontractantii cu acordul de subcontractare (daca e cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
637 / 26.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2013 11:00
Locul: Primaria Comunei Chirpar, Str. Principala, nr. 47, Comuna Chirpar.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale, precum si observatori UVAP, daca e cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Ofertantii care prezinta acte doveditoare ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de facilitatile prevazute in Legea 346/2004.Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit potrivit prevederilor art. 1, alin. (5) din H.G. nr. 9/2007 privind constituirea, componenta si functionarea Comisiei de Autorizare a imprumuturilor Locale.In cazul neindeplinirii conditiei suspensive, respectiv in cazul in care contractarea creditului nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, contractul de credit incheiat cu ofertantul ce va fi declarat castigator, se desfiinteaza cu efect retroactiv din chiar momentul incheierii acestuia, cu toate consecintele juridice ce decurg din aceasta situatie.Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul Primariei Comunei Chirpar
Adresa postala: Str. Principala nr. 47, COMUNA CHIRPAR, judetul SIBIU, Localitatea: Chirpar, Cod postal: 557080, Romania, Tel. +40 269586101, Email: [email protected], Fax: +40 269586178
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer