Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractare unui credit bancar in valoare de 1.500.000 Lei, pe o perioada de 25 ani, pentru cofinantarea si derularea Proiectului: ? Dezvoltarea infrastructurii de baza in Localitatile Marpod, Ilimbav Nocrich si Hosman ?.


Anunt de participare numarul 114394/21.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI MARPOD
Adresa postala:  Comuna Marpod, sat Marpod, nr.327, judetul Sibiu, Localitatea:  Marpod, Cod postal:  557135, Romania, Punct(e) de contact:  Sebastian Dotcos, Tel. 0269/583.289, Email:  [email protected], Fax:  0269/583.288, Adresa internet (URL):  http: //www.primariamarpod.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare unui credit bancar in valoare de 1.500.000 Lei, pe o perioada de 25 ani, pentru cofinantarea si derularea Proiectului: ? Dezvoltarea infrastructurii de baza in Localitatile Marpod, Ilimbav Nocrich si Hosman ?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Marpod, judetul Sibiu.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractare unui credit bancar in valoare de 1.500.000 Lei, pe o perioada de 25 ani, pentru cofinantarea si derularea Proiectului: ? Dezvoltarea infrastructurii de baza in Localitatile Marpod, Ilimbav Nocrich si Hosman ?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare unui credit bancar in valoare de 1.500.000 Lei, pe o perioada de 25 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
300 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 40.000 Lei, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.Garantia de buna executie 0, 1% din pretul ctrontractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ? conform art. 62, alin. (1) din Legea nr. 273/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006;
-Persoanele juridice romane: Certificate de atestare fiscala emise de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor;
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.
-Persoanele juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr.34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau orice alta autoritate competenta similara ? in copie legalizata.
-Informatii privindsituatia economico-financiara - se vor prezenta urmatoarele informatii:
- prezentarea situatiilor financiare auditate pentru anul 2009.Completarea si prezentarea Formularului ? Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE privind lista principalelor credite acordate si beneficiari in ultimii 3 ani.
-Informatii privind subcontractantii - se solicita dupa caz, completarea Formular 8 cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44/07.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului local al Comunei Marpod
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisei de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor care trebuie sa prezinte imputernicirea si copie dupa actul de identitate, observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 4., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care il considera nelegal, conf. art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Marpod
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 327, Localitatea:  Marpod, Cod postal:  510207, Romania, Tel. 0269/583.289, Email:  [email protected], Fax:  0269/583.288, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer