Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea serviciiilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteua de drumuri din administrarea consiliului judetean vrancea in iarna 2011-2012


Anunt de participare numarul 130341/15.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul Achizitii Publice, Tel. 0237616800, In atentia:  Petrea Lucian, Email:  [email protected], Fax:  0372372402, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractareaserviciiilorprivindprevenireasi combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteua dedrumuridinadministrarea consiliuluijudetean vranceainiarna 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reteaua de drumuri judetene aflate in administrarea Consiliului JudeteanVrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantul declarat castigator al licitatiei trebuie sa asigure prestate serviciilor de deszapezire si prevenire a poleiului pe drumurile judetene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consiliul Judetean Vrancea are in administrare reteaua rutiera de drumuri judetene in lungime de 595, 167 km., iar pe timpul iernii trebuie prestate servicii de deszapezire si prevenire a poleiului.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 368, 571RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 47.000 lei.Garantia de buna executie - 5%.(2, 5% ptentru IMM-uri)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din bugetul local al judetului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau/si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (Formular 12A), Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formular 12B), Declaratii privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C), Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Formular 12C`), Certificat de atestare fiscala (ANAF), Certificat privind impozite si taxe locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara (Formular 2), Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilanturi contabile pentru anii 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (mai mare sau egala cu 6.600.000 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari.(Formular 12F), Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice (Formular 12H), Declaratie privind personalul de care dispune ofertantul sau a carui angajament a fost obtinut de acesta pentru indeplinirea contractului (Formular 12I), Informatii privind subcontractantii (Formular 12G),
Informatii privind asocierea, ISO 9001/2000 sau echivalent, OHASAS 18001/1999 sau echivalent,
SA 8000:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui/unor contracte de servicii similare receptionate in valoarecumulata de 3.300.000 lei (faraTVA), Echipamentele necesare vor fi: Autofreze 3 buc, Incarcator frontal 8 buc, Buldozer 1 buc, Autogreder 2 buc, Raspanditor cu lama 18 buc, Excavator 1 buc. Ofertantul va dispune de minim 50 persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza electronica se liciteaza doar pretul. Inbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in o runda a 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Vrancea, Str. Dimitrie Cantemir, nr. 1, municipiul Focsani, camera 101
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  Str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236460027, Email:  [email protected], Fax:  0236460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, ,Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Tel. 0372372443 int. 146, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2011 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer