Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 20.000.000 LEI


Anunt de participare numarul 134228/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gerard Oanca, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREAUNEIFINANTARIRAMBURSABILEINTERNEINVALOAREDE20.000.000LEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 20.000.000 LEI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii a II-a Documentatie descriptiva.Prezentul contract are drept scop, contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 20.000.000 lei pe o perioada de 20 ani cu perioada de gratie de 3 ani si o perioada de tragere de 1 an, pentru sustinerea, respectiv finalizarea proiectelor de investitii care sunt in derulare in cadrul Consiliului Judetean Olt: 1.Reabilitare si modernizare DJ677, limita jud. Valcea- Piatra Olt
2.Managementul situatiilor de urgenta provocate de evenimente hidro-meteo periculoase si de calitate a mediului
3.Imbunatatirea accesibilitatii in zona transfrontaliera Olt-Pleven prin rebilitarea DJ 543 Corabia ? Izbiceni si adrumului III 3402 Slavionovo-Pordim
fonduri externe nerambursabile prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa pioritara 3cota de cofinantare pe care Consiliul Judetean Oltnu o poate asigura decat din acest credit, conform
documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 999, 330RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 100.000 lei.Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar in contulautoritatii contractante (RO95TREZ5065006XXX000247), confirmat prin extras de cont;
- Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare respectiv 9560 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractuluiGarantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Consiliului Judetean Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND
ELIGIBILITATEA) completat.
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA
DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR.
337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND
CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: Presedinte ? Paul Stanescu
Vicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan Ciugulea
Director executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment
sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului.Se vor atasa copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in EURO
la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an
precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Cursul de
schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2011 - 4, 2379; 2010 - 4, 2099, 2009 - 4, 2373, 2008 - 3, 6827Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Bilant contabil pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, completat, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotit de minim un contract similar sau pana la trei contracte
similare cu o valoare cumulata de minim 19.900.000 lei, indiferent daca beneficiarii au fost autoritati publice sau clienti privati, insotite de date privind derularea acestora (contract, alte informatii relevante) pastrand
confidentialitatea datelor unde este cazul.
Se va atasa copie dupa parti relevante ale contractului inscris in Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, in scopul dovedirii cerintei de la pct. A.1).Atunci cand un grup de operatori economici
depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin
luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Finantarea rambursabila este necesara pentru sustinerea, respectiv finalizarea unor proiecte care sunt in derulare in cadrul Consiliului Judetean Olt: 1.Reabilitare si modernizare DJ677, limita jud. Valcea- Piatra Olt2.Managementul situatiilor de urgenta provocate de evenimente hidro-meteo periculoase si de calitate a mediului3.Imbunatatirea accesibilitatii in zona transfrontaliera Olt-Pleven prin rebilitarea DJ 543 Corabia ? Izbiceni si adrumului III 3402 Slavionovo-Pordim- Finantate din fonduri nerambursabile, cota de cofinantare asumata de carte Consiliul Judetean OLT nu se poate asigura decat din acest credit ; Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare, in temeiul art.110, lit.c)coroborat cu art.113, alin.(2), din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 aniPunctajul maxim de 100 de puncte pentru cea mai mare cifra de afaceri, clasamentul proportional cu cifra de afaceri.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 11:00
Locul: CJ Olt sala 200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Propunerea tehnica finala se prezinta astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei propunerii tehnice finale cu specificatiile cuprinse in documentatia descriptiva, parte integranta a documentatiei de atribuire si va contine o descriere a metodologiei de abordare, incluzand prezentarea experientei institutiei in servicii financiare de acordare de credite in perioada 2008-2010. Prezentarea propunerii financiare finale se face prin completarea urmatorului formular: FORMULAR DE OFERTA FINALA conform Formular VI.5- ETAPA II ? model prezentat in sectiunea « Formulare » oAnexa in care se prezinta costurile estimate prin simularea graficului de acordare si rambursare cu includerea tuturor costurilor aferente creditului conform documentatiei descriptive, negociate precum si orice alte elemente de natura financiara sau comerciala care sunt necesare pentru evaluarea ofertei, negociate, proiectul de contract de finantare rambursabila care a facut obiectul negocierii, cu respectarea clauzelor obligatorii si a clauzelor specifice contractuale ? in sectiunea « Clauze obligatorii si specifice».Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in 30.01.2012, 1euro = 4, 3394 lei. In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci invederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 2562 din OUG 34/2006 termenul de exercitare a cailor de atac este urmatoarul: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios ? Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: Bd. A.I. CUZA nr. 14, Slatina, jud.Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer