Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit in valoare de 40.000.000 lei pentru cofinantarea si prefinantarea unor proiecte de interes judetean care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de postaderare de la Uniunea Europeana.


Anunt de participare numarul 144710/03.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel. +40 265263211, In atentia: Kadar Katalin, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractareaunui credit in valoare de 40.000.000 lei pentru cofinantarea si prefinantarea unor proiecte de interes judetean care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de postaderare de la Uniunea Europeana.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract prevede acordarea unui credit in valoare de 40.000.000 lei pe o perioada de 10 ani pentru cofinantarea si prefinantarea unor proiecte de interes judetean care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de postaderare de la Uniunea Europeana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordarea unui credit in valoare de 40.000.000 lei pe o perioada de 10 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 662, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul :200.000lei.Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : -conform art.86 alin.(1), din HG 925/2006-in cazul viramentului bancar, acesta se va efectua in contul Autoritatii contractante: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Municipiului Tirgu Mures, cod fiscal: 4322980- instrumentul de garantare trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul Autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din aceasta, conform art.87, alin.(1) din HGR nr.925/2006; art.278^1 alin(1) din OUG nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 9.126 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original Formularul nr.8.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara T.V.A.- modul de constituire a garantiei de buna executie: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract si va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (2) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va semna numai dupa ce autoritatea contractanta va obtine avizul Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale cu privire la contractarea acestui imprumut.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.2;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 3;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de terti sustinator, daca este cazul.
3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;a)Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii;
Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.
In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.4;5. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin (1) din OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.5. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
- Presedinte Consiliului Judetean Mures Ciprian Dobre, Vicepresedin?i: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma-Secretarul judetului; Bartha Iosif-Directorul Directiei Economice; Genica Nemes- Directorul Directiei Juridice si Administratiei Publice; Carmen Patran- sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Kadar Katalin- inspector Directia Economica, Marginean Ioan Alin-sef Birou Financiar Contabil, Friss Csaba-consilier Directia Economica, Lefter Erika-consilier Directia Juridica, Savu Felicia Maria- consilierServiciul Investitii si Achizitii publice, Farkas Adriana- sef Serviciu Juridic.
-Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte Consiliului Judetean Mures Ciprian Dobre, Vicepresedin?i: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei Pal, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Sopterean Ioan, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan.
In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.11.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa/ certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
-Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de BNR care se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Persoane juridice /fizice, straine-Se vor prezenta documentecare sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii.
-Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de autoritatea de reglementare competenta din tara de domiciliu. Documentul va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
-Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)-Declaratia de neincadrare in prevederile art. 69(1)/OUG 34/2006;
-Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii, cu partea subcontractata exprimata valoric.
Informatii privind asociatii (daca este cazul)-Declaratia de neincadrare in prevederile art. 69(1)/OUG 34/2006;
-Acordul de asociere;
-Imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.(Formular nr.10+Anexa la Formularul 10)Se solicita prezentarea: -Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii, cu partea subcontractata exprimata valoric, cu specificarea exacta a partii din contract care va fi executata de fiecare subcontractant ? Formular nr. 13;
-Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006. Se va completa Formularul nr.5.In cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, atunci la semnarea contractului cu autoritatea contractanta, ofertantul declarat castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii declarati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.1)Se va completa- Formularul nr. 6 - Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.-Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10438/03.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S107-183173 din 05.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2013 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Mures din municipiul Targu Mures, P-ta Victoriei nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Preturile care se compara in vederea atribuirii contractului sunt preturile ofertate, fara T.V.A.Pentru ofertele clasate pe primul loc si care au acelasi pret autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document prezentat trebuie sa fie valabil la data limita a depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacTermenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MURES- SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211/1213, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer