Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea, angajarea si rambursarea unui imprumut bancar in valoare de 2900000 lei (RON)


Anunt de participare numarul 26425/04.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CONOP (PRIMARIA COMUNEI CONOP)
Adresa postala: LOC.CONOP, STR. PRINCIPALA NR. 4, Localitatea: Conop, Cod postal: 317085, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA RAMONA ANGHEL, Tel.0257/433003, Email: [email protected], Fax: 0257/433044, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea, angajarea si rambursarea unui imprumut bancar in valoare de 2900000 lei (RON)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea, angajarea si rambursarea unui imprumut bancar in valoare de 2900000 lei (RON)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 imprumut bancar in valoare de 2900000 lei (RON)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare -43500 lei;garantia de buna executie - 2% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri SAPARD si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale. Nu se accepta institutii bancare cu datorii;
- documente ce atesta ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat si activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anul 2006;
- declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. (25 pct.) Pentru o cifra de afaceri medie anuala de minim 5.800.000 lei (RON) - punctajul maxim
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- pentru cel mai mare profit inregistrat-punctaj maxim. Pentru un profit mai redus- formula Pn= (profitn/profit maxim)xpunctaj maxim alocat;
- pentru o cifra de afaceri mai mica se utilizeaza formula Pn= (valoaren/valoare maxima)xpunctaj maxim alocat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari(25 pct.)
- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului (25 pct).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara: cel putin 1 contract, conform documentatiei de atribuire;
- Pentru minim 10 persoane cu studii de specialitate-punctajul maxim. Pentru un numar mai mic de personal specializat-formula Pn= (nrn/nr maxim)xpunctaj maxim alocat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Rezervata institutiilor autorizate conf.OUG 99/2006 si actele normtive conexe
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
accesare fonduri SAPARD, publicare anunt de participare in format electronic in JOUE
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Primariei Conop, sau in contul RO17TREZ02521180250XXXXX deschis la Trezoreria Lipova.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2007 10:00
Locul: La sediul Primariei Conop
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. General Vasile Milea nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data cand contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Conop
Adresa postala: str. Principala nr. 4, Localitatea: Conop, Cod postal: 317085, Romania, Tel.0257/433003, Fax: 0257/433044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer