Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea de catre Municipiul Oradea a unei finantari rambursabile ? linie de finantare in suma de 40.000.000 (patruzeci milioane) LEI, pentru finantarea investitiilor publice de interes local?


Anunt de participare numarul 142952/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Kocsis, Tel. +4 0259437000, Email: [email protected], Fax: +4 0259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, parter, sala Ghiseelor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +40 259437000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea de catre Municipiul Oradea a unei finantari rambursabile ? linie de finantare in suma de 40.000.000 (patruzeci milioane) LEI, pentru finantarea investitiilor publice de interes local?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului include prestarea urmatoarelor servicii: Acordarea unui credit in valoare de 40.000.000 lei pe o perioada de 10 ani din care primii 3 ani perioada de gratie cu trageri si rambursarimultiple pentru finantarea de investitii publice de interes local
Valoarea totala estimata a serviciiloreste de 25.706.392 RON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordarea unui credit in valoare de 40.000.000 lei pe o perioada de 10 aniValoarea totala estimata fara TVA esteMoneda: 25.706.392 RON
Valoarea estimata fara TVA: 25, 706, 392RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 200.000 lei.Echivalenta leu/ alta valuta va corespunde dateide publicare aanuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participareSe constituie prin una din formele enumerate mai jos: a)virament bancar in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Oradea, titular de cont Municipiul Oradea, cod fiscal 4230487b)printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada mentionata mai sus.- Scrisoarea de garantie emisa instrainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.Scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa si de catre institutia de credit ofertanta.Nota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Declaratiilevor fi depuse de catrefiecare asociat in cazul unei asocieri .
Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/2006
5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .
Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Ilie Bolojan- primar; Mircea Malan- viceprimar;Ovidiu Muresan-viceprimar;Consilieri locali -Unita Lucian ; Timofte Claudia Simona Cleopatra; Cupsa Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Biro Rozalia Ibolya; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Corches Dorin Octavian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Eugenia Borbei-director Directia Juridica; Eduard Florea - Director Directia Economica, Has Nadia Ramona ?Sef serviciu Directia Economica; Kocsis Iuliana-consilier Achizitii Publice;Romocea Doina- consilier Achizitii Publice;Secara Cosima ?Sef serviciuEvidenta Patrimoniu; Bica Leontina-consilier serviciuEvidenta Patrimoniu; Birau Diana-Director exec. adj Directia Juridica
OBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura. Ofertantul/grup de operatori economici sa fie autorizat pentru prestarea serviciilor solicitate.Au dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica persoane juridice/ fizice romane/ straine, institutii de credit nationale si internationale, in nume propriu sau prin filialele sau sucursalele lor, precum si in consortii(asocieri) cu alte institutii de creditPrezentarea de documente doveditoare:
Persoane juridice /fizice romane:
?Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de BNRcare se va prezentain oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul
Pentru persoanele juridice/fizice straine:
? Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de autoritatea de reglementare competenta din tara de domiciliu.Documentul va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea situatiei economice si financiare se va prezenta : - Fisa de informatii generale- coform formular anexat, prin care operatorul economic declara cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali 2010 , 2011 si 2012, in masura in care aceste informatii sunt disponibile. Autoritatea contractantaare obligatiade a lua in consideraresi data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa de informatii generale- coform formular anexat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari , indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. si care sa contina acordarea cel putin a unui credit de minim 40.000.000 lei sau acordarea a maxim doua credite care insumate sa fie de minim 40.000.000 lei
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar .
In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani + certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar .In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S053-087113 din 15.03.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2013 13:00
Locul: Primaria municipiului Oradea, P-ta Unirii nr.1, sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loccu preturi egale, departajarea ofertelor se va face prin reofertare pretin plicuri inchise.-In cazul in care ofertantul are unul sau mai multe documente lipsa la deschidere, conform prevederilor art.11 alin (4) din HG 925/2006 poate depune pana la data limita de depunere a ofertelor o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea- Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +40 259437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer