Licitatie Publica - Contractarea de servicii sociale
Anunt de participare numarul 26213/02.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Adresa postala: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA MARIANA MATES, Tel.0254233341, Email: [email protected], Fax: 0254234384
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea de servicii sociale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Complex de servicii Hunedoara, str. Strandului, nr. 8A, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de protectie a copilului in sistem rezidential, familial si de zi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85311300-5 - Servicii sociale pentru copii si tineri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei descriptive: servicii sociale pentru copii cu dizabilitati din Centru de zi (30 de locuri)si doua Case familiale a cate 12 locuri (total 24 locuri).
Valoarea estimata fara TVA: 588, 235RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractarea initiala pe 12 luni.
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3500 RON, in contul deschis la Trezoreria Deva RO18TREZ3665006XXX000128
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul D.G.A.S.P.C. Hunedoara si 10% contributie furnizor privat de servicii sociale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere. Se solicita legalizarea asocierii daca oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a celor locale, hotarare judecatoreasca privind inscrierea in registrul asociatiilor sau a fundatiilor din Romania, statutul asociatiei sau fundatiei eliberat de catre autoritatiile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bugetul cumulat pe ultimii 3 ani mai mare sau egal cu echivalentul in lei al sumei de 150000 Euro, la cursul de schimb din data de 29.06.2007 comunicat de BNR, respectiv 1 Euro=3, 1340 RON, contributia proprie la sursa de finantare minim 10% din valoarea de realizare a serviciilor sociale propuse spre contractare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, lista cuprinzand subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contract insotita si de acordurile de subcontractare, experienta similara, recomandare, declaratie privind spatiile si dotarile, declaratie privind personalul, lista cu serviciile similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CV-uri: manager proiect, manager financiar, specialist protectia copilului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Criterii de preselectie referitoare numai la capacitatea tehnica si cea economico-financiara a candidatilor, astfel cum sunt aceastea solicitate in documentatie descriptiva.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 09:30
Locul: Sediul DGASPC Hunedoara, loc. Deva, b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti si/sau persoane imputernicite din partea asociatiei sau fundatiei.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Romania, Tel.0254211574, Email: [email protected], Fax: 0254216333
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Romania, Tel.0254233341, Fax: 0254234384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 14:31