Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din administrarea Consiliului Judetean Vrancea


Anunt de participare numarul 138978/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 372372435, Email: [email protected], Fax: +40 372372486, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din administrarea Consiliului Judetean Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reteaua de drumuri judetene aflate in administrarea Consiliului JudeteanVrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din administrarea Consiliului Judetean Vranceain iarna 2012-2013 - servicii de deszapezire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: intretinerea pe timp de iarna a595, 167 km. drumuri judetene.
Scopul contractului: Consiliul Judetean Vrancea are in administrare reteaua rutiera de drumuri judetene in lungime de 595, 167 km., iar pe timpul iernii trebuie prestate servicii dedeszapezire si prevenire a poleiului
Valoarea estimata fara TVA: 3, 923, 343RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 55.000 Lei. Perioada de valabilitate 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO09TREZ6915006XXX000122, la Trezoreria Focsani; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In orice situatie, dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(art. 86 alin. 6 din HG nr. 925/2006 actualizata). Garantia de participare va fi executata partial, in conformitate cu art. 278^1, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006. Suma retinuta in favoarea AC in acest caz va fi de 7.703, 34 Lei. In caz de constituire a garantiei prin instrument bancar, clauza privind retinerea sumelor in confiormitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006 trebuie sa fie inscrisa in cadrul acestuia in mod clar. Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere autorizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, pentru reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, acesta trebuie sa prezinte o declaratie conf. Formularului 6. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Garantia de buna executie se exprima procentual in cuantum de 5% din val. contractului fara TVA si se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, in original si daca este cazul in traducere autorizata in limba romana-devenind anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante. Contul va fi deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92, alin.2 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din bugetul local al judetului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 12A). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Formularul 12B ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii). Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Formularul 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta, in original, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marian Oprisan ? Presedintele Consiliului Judetean Vrancea, Dragos Birladeanu ? Vicepresedinte, Ionel Cel-Mare ? Vicepresedinte, Dumitru Dita ? Director Economic, Romeo Iordache ? Director tehnic Directia Dezvoltare, Consilieri judeteni: Marin Laurentiu Daniel, Blindu Nicusor, Boboc Tudorita, Cristian Danut, Ciorici Marioara, Diaconu Emilian, Bostan Liviu, Murgu Neagu, Buzarnescu Stefan, Nedelcu Mihai, Guguianu Constantin, Roman Victor, Popescu Kanty Catalin, Epure Ion, Nica Ionut Bogdan, Vraciu Dorina, Lazar Ticu, Carnariu Vasile, Melinte Vasile, Grosu Adrian, Balan Doru-Geany, Lambrino Eduard, Negru Corneliu, Panciu Valerica, Bordeianu Janica, Esanu Aura ? Lacramioara, Ghetu Catalin, Aioanei Anisoara, Negoita Constantina, Petric George. Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator si subcontractantul.Ofertantul, liderul si asociatii vor completa fiecare: Formularul 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 12C' - Certificat de participare cu oferta independenta Fiecare dintre formularele solicitate mai sus va fi completat de catre fiecare membru al asocierii (dupa caz).Ofertantul, liderul si asociatii vor prezenta fiecare: 1. Persoanele juridice romane: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.b. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.2. Persoanele juridice straine vor prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens. Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Informatii privind asocierea: a)Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului;b) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. a) Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc in cazul in care a prezentat documentul solicitat in copie, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.b) Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : ofertantul are domeniul de activitate autorizat corespunzator cu obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit se vor depune urmatoarele documente: Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) in cel mult ultimii trei ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 7.800.000 Lei. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. In cazul unei asocieri, fiecare membru cat si asocierea trebuie sa se incadreze in categoria de IMM.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt considerate relevante
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare in valoare cumulata de 3.900.000 de lei. Se vor prezenta copii dupa partile ce contin informatii relevante din contractul/ele respectiv/e, procese verbale si/sau procese verbale de receptie finala, recomandari din partea beneficiarilor sau angajatori/contractori principali care sa contina date suficiente necesare demonstrarii indeplinirii cerintei. Documentele vor fi prezentate in copie certificata ?conform cu originalul? purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta 2 Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Dotarea cu echipamente tehnice pentru realizarea contractului. Echipamentele si utilajele necesare pentru prestarea serviciului vor fi in numar de 41 bucati din care: 1. Autofreza = 5 buc.; 2. Incarcatoare frontale pe roti cu cupa de2, 8 mc ? 3, 5 mc= 6 buc.; 3. Incarcatoare frontale pe roti cu cupa mai mare de 3, 5mc.= 6 buc.; 4. Buldoexcavator. = 2 buc.; 4. Masina de insotire = 2 buc.; 5. Autogreder = 2 buc.; 6. Raspanditoare cu lama = 18 buc.
Cerinta 3 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Informatii personal angajat (minim 50 anagajati),
Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, si a altor persoane responsabile direct in indeplinirea contractului.Pentru personalul mentionat anterior se va prezenta:
-copie diploma de studii;
-CV-uri in original
-contract de munca sau contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art. 188 din OUG nr.34/2006;
Ofertantul, liderul, asociatii si subcontractantii vor completa fiecare - lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilor subcontractate. La evaluarea capacitatii economico financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Cerinta 1 - Standard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalent Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are implementat sistemul de management in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformarea procedurilor interne cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.
Cerinta 2 - Standard de asigurare a managementului mediului, tip ISO 14001 sau echivalent Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are implementat sistemul de management in conformitate cu Standardul de Asigurare Managementului Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformarea procedurilor interne cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la LE op. ec. trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la adresa: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda avand o durata de 24 de ore. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Da Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: Da In faza finala de licitatie electronica se liciteaza doar pretul. Nu exista limite de imbunatatire a ofertei. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de catre SEAP la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7385
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Vrancea, str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun Focsani, camera 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare va stabili oferta castigatoare in urma aplicarii criteriului de atribuire ?Pretul cel mai scazut?. In cazul in care dupa derularea etapei de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In cazul ofertantilor a caror oferta nu a fost declarata castigatoare comunicarea va preciza daca oferta a fost respinsa si care sunt motivele respingerii, iar in cazul in care a fost admisa, va indica numele ofertantului castigator, precum si caracteristicile si avantajele relative ale ofertei castigatoare fata de oferta respectivului ofertant necastigator. In cazul ofertantului castigator comunicarea va preciza faptul ca oferta sa a fost declarata castigatoare si ca acesta este invitat in vederea incheierii contractului. Contratul intra in efectivitate dupa semnarea lui de catre ambele parti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala Judetul Vrancea - Serviciul Juridic
Adresa postala: Strada Dimitrie Cantemir, numarul 1, judetul Vrancea, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Tel. +40 372372443, Email: [email protected], Fax: +40 372372486, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer