Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile


Anunt de participare numarul 111095/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANDRA
Adresa postala:  Str. Principala nr. 364, Localitatea:  Mandra, Cod postal:  507125, Romania, Punct(e) de contact:  DORIN GALEA, Tel. 0268247618, Email:  [email protected], Fax:  0268247619, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: comuna Mandra, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare unuicredit bancar pentru realizarea obiectivului de investitii ?Modernizare drum comunal DC66A?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului este de 4.300.000 ron
Valoarea estimata fara TVA: 5, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 43.000 lei valabila pe toata durata ofertei va fi constituita conform OUG 34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocieri legalizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDecl. privind neincadr. in art 181Decl. privind calitatea de participant la proceduraCertif. de atestare fiscala pentru pers. juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local ? Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? ANAF-DGFP. Certif.se vor prezenta in orig. sau copie leg. si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Certif. constat. emis de ORC, cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a candidaturii(orig sau copie legal.)
Certificatul de inreg. eliberat de ORC, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Atestarea inscrierii in Registrul General al Bancii Nationale a Romaniei, conform prevedrilor OG nr. 28/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceste cerinte.
Persoane juridice/fizice straine: Pt a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii prof., operatorul econ. va prezenta doc.edificatoare care sa dovedeasca forma de inreg.ca pers.fiz.sau jur. si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profes., in conf. cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilitt. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formular nr.3).
Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Se va prezenta raportul de audit financiar pe ultimii trei ani (2007 ? 2009) din care sa rezulte cifra medie de afaceri si rezultatul net al exercitiului pe ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul, prin prezentarea bilantului contabil, trebuie sa ateste faptul ca firma nu a inregistrat pierderi la data mentionata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor imprumuturi acordate in ultimii 3 ani
Certif. privind implem.si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii de achizitie, in copie valabil la data deschiderii ofertelor.
Se accepta si ratingul emis de institutii abilitate
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovadafinalizarii, in ultimii 3 ani, a cel putin 1 contract de imprumut sau mai multe, de aceeasi natura si complexitate cu cele care fac obiectul prezentului contract, in valoare de 1.500.000 lei (valoarea serviciului;In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a experientei similare a tuturor asociatilor (prin cumul).Pentru fiecare dintre contracte se vor prezenta urmatoarele documente: -Fisa de experienta similara (Formular nr.12F)-Recomandare(copie) din partea beneficiarului, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Efectuarea proced. in cel mai scurt timp, astfel incat sa se depuna doc. spre aprobarea Min. de Fin. in anul 2010, iar creditul sa fie nominalizat in bug. de ven. si chelt. pe anul 2011.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Vor fi selectati candidatii care in rezultatul net al exerc. fin. pe ultimii 3 ani vor prezenta lichid. gen. medie din ultimii trei ani mai mare de 100% si cu tendinta cresc..
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costuri de gestionare a creditului
45%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 13:00
Locul: sediul Primariei Comunei Mandra, str. Principala Nr. 364, Mandra, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a candidaturilor, persoane imputernicite ale ofertantilor, reprezentanti UCVAP, alte persoane desemnate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6 sector 3 Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov, Sectia Contencios si Administrativ
Adresa postala:  Bd. Eroilor nr. 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-413.741, Fax:  0268-475.146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Mandra
Adresa postala:  Str. Principala nr. 364, Localitatea:  Mandra, Cod postal:  507125, Romania, Tel. 0268247618, Email:  [email protected], Fax:  0268247619, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer