Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile in suma de 22.000.000 Euro
Anunt de participare numarul 139702/16.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel. +40 244516699, Email: [email protected], Fax: +40 244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Ploiesti, Directia Management Financiar Contabil, Contracte
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Buget, Imprumuturi, Tel. +40 244516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile in suma de22.000.000 Euro
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui creditin cuantum de 22.000.000 (douazeci si doua milioane) EUR (100.000.000 lei), in conformitate cu prevederile Hotararii nr. 283/13.08.2012 a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti, anexa nr. 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui creditin cuantum de 22.000.000 (douazeci si doua milioane) EUR (100.000.000 lei), in conformitate cu prevederile Hotararii nr. 283/13.08.2012 a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti, anexa nr. 1
Valoarea estimata fara TVA: 5, 202, 751.65EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 100.000 Euro / 50.000 Euro pentru IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: intr-una dintre formele prevazute la art. 86, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevauta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa si in nume propriu; in cazul in care aceasta e emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Garantia de participare este irevocabila.Instrumentul de garantare va prevede, de asemenea, situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 2181 EURO in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor; se va incarca in SEAP in cadrul Documentelor de calificare si se va transmite in original, insotita de Scrisoarea de inaintare la registratura autoritatii contractante.Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 1- Cazier judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic
Se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181:
- completarea si prezentarea Formularului 2- prezentarea certificatelor constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Documentele pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilorart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 3(Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? IULIAN BADESCU, Secretar ? IACOB OANA CRISTINA, Director Executiv-Adjunct ? FLORINA POPESCU, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte ? CORINA ILINCA, consilieri: BAZAVAN IOLANDA, BAZAVAN LARISA , BOLOCAN IULIAN, BOTEZ GEORGE SORIN NICULAE, BOZIANU NICOLETA CATALINA, CONSTANTIN SILVIU SORIN, DRAGUSIN PAULICA, DUMITRU CRISTIAN, EPARU ION, HORGHIDAN COSTEL, IONITA DAN AUREL, LUPU ADRIAN GELU, MITU AUGUSTIN CONSTANTIN, NEAGU DANIEL PUIU, NICOLAE ALEXANDRI, PALAS ALEXANDRU PAUL, PANA GEORGE, PETRESCU RAUL ALEXANDRU, POPA CONSTANTIN, POPA GHEORGHE, SIRBU SIMION GHEORGHE, STANCIU GEORGE, STANCIU MARILENA, SOCOLEANU MARCEL RADU, TEODORESCU IULIAN LIVIU, URSU RAZVAN ION, VISCAN ROBERT IONUT). Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - completarea si prezentarea Formularului 4 prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Nota:
1.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.
2. In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul III.2.1.a), respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: prezentarea certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea de servicii de tipul celor care fac obiectului contractului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.
Autorizatie de functionare emisa de BNR : Se solicita prezentarea autorizatieieliberata conform prevederilor Art. 10 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 227/2007 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila.
Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004), daca este cazul: Se vor prezenta declaratii pe proprie raspundere ? Formularul 5Persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Se vor prezenta documentele, valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctul III.2.1.b)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Departajarea ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Juridic-Contencios, Achizitii Publice, Contracte - Serviciul Juridic-Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244516699, Fax: +40 244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2012 12:27